Het is bijna zover!!!! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Het is bijna zover!!!! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!!!!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

20 Augustus 2014 | Nederland, Zoetermeer

Woensdag 20-08-2014

Lieve allemaal!

Het is bijna zover! Nog maar 5 nachtjes slapen en dan ga ik weg. De zenuwen nemen onwijs toe en de stress daarbij ook ;). Ik ga de komende tijd zoveel mogelijk proberen te bloggen. Ik kan helaas niks beloven in verband met de internet verbinding! Ook wil ik jullie alvast voorbereiden op evt. spelfouten, verkeerde zinsopbouw, het weg laten van woorden omdat ik sneller denk dan typ en voor Nadine en Jill; ik weet niet om mijn verhalen net zo mooi en lang worden als die van jullie maar ik ga m’n best doen :P.

Sinds mijn diploma uitreiking heb ik onwijs veel moeten regelen. Gelukkig heb ik heel veel lieve familie en vrienden die mij daar bij wilden en konden helpen, nogmaals bedankt! Want er moest een Visum komen, een VOG (verklaring omtrent goed gedrag), er moest een ticket naar Londen komen, er moest een baarmoederhalskanker test gedaan worden en er moest een hoop gekocht worden. Na een week of twee waren alle papieren binnen en kon ik weer een beetje ontspannen.

Een paar weken later kreeg ik de online training van mijn bedrijf. Dit begon heel makkelijk met veiligheidsregels en het eindigde met producten (hier was ik wat minder blij mee). Het was veel en Engels :P. vanaf die tijd ben ik veel gaan leren, maar ik sla het allemaal minder snel op dan ik leuk vind :P.

De laatste weken zijn het moeilijkst. Je moet alles in huis halen (dat is inmiddels gelukt), je moet je koffer al wat gaan inpakken, je moet nog steeds leren en je moet je vrienden ook gedag gaan zeggen. Je gaat je dan realiseren dat je sommige mensen niet meer gaat zien voordat je weg gaat, dat is wel een beetje raar. Deze week is daarom ook beren druk! Maar goed dat leid misschien ook een beetje af,… of bezorgd alleen maar meer stress :P we gaan het meemaken!

Maandag is dan uiteindelijk de grote dag! We vertrekken om 8 uur naar Rotterdam Airport om vanuit daar om 10.20 te gaan vertrekken naar Londen en het avontuur te laten beginnen! Nogmaals ik probeer jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden, maar het kan soms even duren ;).

Veel liefs Fleur

Ps: Jill & Nadien doe ik het een beetje goed? :P

  • 20 Augustus 2014 - 13:24

    GJ:

    Bij de meeste mensen lees ik dit niet. Ga bij jou mn best doen t wel te doen ;) tot vanaaf xxx

  • 20 Augustus 2014 - 13:28

    Nadine:

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Mooi verslag Fleurie!!! Lekker lang! Veel details!! Helemaal top!! ;-)
    Ik heb het al gezegd, ik zeg het nu weer en ik zal het deze dagen ook nog veel zeggen; heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel plezier!!!! Je gaat het een onwijs gave tijd tegemoet, die je nooit meer gaat vergeten!!! Ik ga je missen, maar zal deze blog de hele tijd in de gaten houden en al je prachtige verhalen lezen!! Dikke zoen

  • 20 Augustus 2014 - 13:40

    Marijke:

    Oh super gaaf om mee te kunnen lezen! Ben benieuwd naar je avonturen :) Ga je alles hierop zetten??? Of kunnen we de meest genante ervaringen op de app verwachten?? Hahaha. Geniet er volop van en have the time of your life!
    Kussss

  • 20 Augustus 2014 - 13:48

    Janice:

    Lieve Fleur,

    Je avontuur gaat bijna beginnen! Jij bent zenuwachtig, maar heel veel familie, vrienden en vriendinnen ook! Het voelt denk ik als een sprong in het diepe, maar het is tegelijkertijd ook een fantastische uitdaging waar jij je aan gaat wagen!!! Super stoer Fleur!

    Afgelopen zaterdag was je nog even op school en toen heb ik je naast een dikke zoen ook nog iets in het oor gefluisterd! Ik meende dat met heel mijn hart!!!

    Lieve Fleur, jij hebt alle bagage in huis om aan deze uitdaging te gaan beginnen én af te maken.

    Namens alle teamleden van Hair Point... Bon voyage!
    Janice

  • 20 Augustus 2014 - 14:20

    Fleur Bastiaansen:

    Super leuke en lieve reacties al!!!
    Dank jullie wel allemaal!!
    Voor alle gênante dingen denk ik dat ik over ga op de app, maar ligt eraan hoe gênant natuurlijk :P

    xxxxx

  • 20 Augustus 2014 - 15:53

    Cover Nails Zoetermeer:

    Hey lieve stoere Fleurtje,
    Ik ga je volgen wijffie
    Ik ga je missen wijffie,
    heel heel veel plezier en vooral genieten van deze unieke kans.

    Trots op jou xxx

  • 20 Augustus 2014 - 18:53

    Yvonne Van Leeuwen:

    Hey Fleur,
    Ik wens je ontzettend veel goeds, een hele leuke tijd en nog leukere ervaringen.
    En ik ga je zeker volgen met de verslagen.
    groetjes Yvonne

  • 20 Augustus 2014 - 21:18

    Jill:

    Ja hoor! Je eerste blog is een feit! Super leuk dat we vanuit Nederland van jouw bijzondere avontuur mogen meegenieten! Ja het komt nu allemaal heel dicht bij en dat is natuurlijk ontzettend spannend, maar ik hoop dat al deze bemoedigende berichten je alleen maar zullen laten zien hoe graag we je het gunnen en hoe graag we op de hoogte blijven. Lieve Fleur, succes met pakken en tot zaterdag!!
    Liefs, X

    P.s. Prima geschreven hoor! Niet zulke hoge eisen aan jezelf stellen. Jouw verhalen gaan super leuk worden!!

  • 25 Augustus 2014 - 18:47

    Corrie Hemelaar:

    Hoi Fleur.

    Ik heb je niet persoonlijk gedag kunnen zeggen.
    Dus dat doe ik bij deze. Verder hoop ik dag je een hele leuke tijd tegemoet gaat.
    Ik ga je zeker volgen, ben benieuwd naar je verhalen.

    Heel veel liefs van je buurvrouw Corrie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zoetermeer

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 634
Totaal aantal bezoekers 112730

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: