Vrij?! - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Vrij?! - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Vrij?!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

30 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Watford

Heey schatjes

Vandaag is het zaterdag officieel mijn vrije dag. Als kapsters ben je het weekend vrij (dus dat is wel lekker). Maar vandaag niet. Daar vertelde ik gister al een beetje over maar heb het niet uitgewerkt!

Vandaag moest ik naar SMART. Dit is gewoon op de academy. Het is een les over het systeem die we gebruiken op de schepen. Om klanten af te rekenen etc. Dit was niet zo moeilijk dus het was maar een half dagje. Dus om half 12 gingen we weer terug naar de YMCA.

We zijn daarna onze uniformen gaan wassen. Daarna even de stad in gegaan. Er zit een mega groot winkelcentrum aan de YMCA. Dat is leuk mits je geld hebt om uit te geven en kilo's hebt om op te vullen :P. Aangezien ik die alle twee niet heb word het lastig ;). Ik heb alleen wat noodzakelijke dingetjes gekocht en verder niks. Beetje rond gewandeld.

Daarna de was er weer uit gehaald en ons huiswerk al gedaan. Ik heb vanmorgen trouwens afscheid moeten nemen van mijn kamergenoot... Tis echt jammer dat ze moest gaan maarja niks aan te doen. Ik heb daarna ook alvast mijn koffer weer wat ingepakt aangezien ik ook morgen ga verhuizen... alleen niet naar een schip :(

Ik vind het op dit moment niet leuk dat ik naar een gasthuis moet, maar ik hoop dat het allemaal wel mee valt. Net als de YMCA dat was in het begin ook dat we dachten 'moeten we hier zo lang blijven?!' En nu wil ik hier eigenlijk niet weg omdat ik hier gewend ben en alles.

Dit brengt overigens ook wel wat zenuwen mee als ik straks naar een schip ga. Dan ga ik wederom weer uit mijn comfort zone. Ik hoop echt dat ik in een warm bed terecht kom met allemaal mensen die aardig zijn! Maar goed zo ver is het nog niet! Ik mag denk ik van geluk spreken als ik volgende week weg mag, wat ik overigens niet denk. Maar het gebeurd vaker dat sommige mensen later binnen komen en eerder weg gaan, dus voor nu nog steeds fingers crossed!

Sorry dat ik jullie zoveel lees werk geef en zo lang op me heb laten wahten, maar door al het huiswerk en de site die niet goed werkt op mijn tablet is niet handig!

Naja morgen ben ik dan vrij en dan verhuizen. Verder ga ik denk ik wat leren, word ik misschien wat slimmer :P Plus het zijn zoveel producten en het zou echt wel handig zijn als ik wat ken :p

Ik hoop overigens wel dat ik in het huis standaard wifi heb. Dan kan ik morgen misschien ook met jullie kletsen, maar ga nog maar even nergens van uit!!

Liefjes spreek jullie snel weer!

xxxx

  • 30 Augustus 2014 - 18:55

    Wilma:

    Dag lieverd,
    Lastig al die wisselingen. maar je redt het wel! We zijn trots op je!
    Groetjes, Wilma

  • 30 Augustus 2014 - 19:27

    Joyce En Sjoerd:

    Hey lieverd,

    Wat een leuke verhalen! We zijn benieuwd waar hè uiteindelijk gaat varen! Succes volgende week! Je kunt het!

    XXX Joyce en sjoerd

  • 30 Augustus 2014 - 19:28

    Yvonne Van Leeuwen:

    Hoi Fleur,
    Leuk om je hele week belevenissen zo in een keer te lezen.
    je gaat het zeker redden op je volgende adres, aanpassen is niet zo moeilijk als je denkt.
    Kijk maar naar de afgelopen week, :-)
    Ik duim voor je dat je snel je plekje krijgt op een schip.
    Succes met verhuizen morgen.

  • 30 Augustus 2014 - 21:59

    Jolanda En Ruud:

    Lieverdje,
    Wat een spannende dagen allemaal! Ik vond het heerlijk om je van de week 'te spreken' op de messenger! Je bent een volhouder, good for you!
    Xxxxxxxxxxxxx tot snel enne ......... Blijven genieten hoor!
    Liefs, Jolanda

  • 31 Augustus 2014 - 09:25

    Marijke:

    Hey fleurie!
    Terwijl jij met je koffer op dit moment door Londen reist opweg naar je nieuwe tijdelijke huis, kan ik zeggen dat ik op de zondag ochtend heeeeerlijk wakker ben geworden met het lezen van jouw verhaaltjes. Zoals je het schrijft is net alsof je het live tegen me vertelt! Hoop dat je op een leuke plek terecht komt vandaag. Maar joh, alles went he... En ook dit is weer tijdelijk! Veel succes en plezier. Ik kijk uit naar je volgende verhaaltjes!!
    Kus Marijke

  • 31 Augustus 2014 - 13:01

    Evelien:

    Heeey lieverd!
    Wat een verhalen allemaal in 1 keer!! Maar wel heel leuk om allemaal te lezen! Ik hoop voor je dat je op een leuke plek komt in dat gasthuis. MET WIFI!!!!!! Ga er maar van uit dat je nog een tijdje in Londen zit dan kan het straks alleen maar mee vallen!!!
    Blijf vooral schrijven!! Hele dikke kus!!
    xxxxxxxxx Evelien

  • 31 Augustus 2014 - 14:21

    Corrie:

    Hoi Fleur,

    Leuk van je te horen. Je eerste week zit erop met allemaal nieuwe indrukken. Volgende week Een nieuwe verblijfplaats......gaat vast goed komen. Probeer er maar een leuke tijd van te maken. Succes komende week met alles wat op je af komt.

    Lieve groet Corrie.

  • 31 Augustus 2014 - 17:24

    Jill:

    Ondertussen zal je al aangekomen zijn op je nieuwe voorlopige thuis, dus ik weet niet in hoeverre dit berichtje nog nut heeft ;p, maar ik schrijf het toch :) Ik weet zeker dat je het in het gasthuis net zo naar je zin gaat hebben. Vertrouw er maar gewoon op dat het goed komt! Het zal vast wel meevallen. De afgelopen week ben je ook heel sterk en goed doorgekomen, deze 'bump in the road' kan jij ook zeker goed opvangen. Zie het als een nieuwe ervaring en ga er lekker van genieten!! Enneh, geniet nu nog maar even van de tijd op het vaste land, want straks zit je 9 maanden op zee!! Succes lieffie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Watford

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 112719

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: