Holland? - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Holland? - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Holland?

Blijf op de hoogte en volg Fleur

03 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Watford

Dag Lieve schatjes

Daar zijn we weer :P. Weer een dag op de academy erop zitten. Er is wel het een en ander gebeurd. Ik ga proberen dit zo goed mogelijk en in de goede volgorde proberen te vertellen ;).

We stonden vandaag vroeg op omdat ik om 8 uur op de academy moest zijn om iemand te knippen. Om kwart voor 8 ging ik alles klaar zetten en al vrij snel kwamen de twee modellen. Het was een leuke verrassing dat zij ook Nederlands was. Het enige nadeel was is dat ik van mijn docent geen Nederlands met haar mocht praten. Maar stiekem deden we het toch een beetje en als ze weg was helemaal :P. Ik heb d'r haar geknipt en gefohnd. Ze zeuren heel erg over de haardracht 'ponytail'. Want als je een ponytail draagt moet je haar helemaal stijl zijn. Nou kan ik vertellen dat vind ik niet mooi. Ik vind het mooier als de punten iets naar binnen vallen, maar goed dat is mijn mening. Daardoor was mijn ponytail ook niet helemaal stijl en dus niet helemaal goed. Maar goed zij was er blij mee en ik dus ook ;).

Na mijn knipsessie kwamen er twee heren langs om te scheren. 1 is waarschijnlijk een soort vriend van onze docent, want hij komt elke week en hij kent de behandeling van voor naar achter. Aan de ene kant wel goed want hij kan je tips geven, maar aan de andere kant weet hij ook meteen als je iets fout doet. Verder zijn we alle mannen van de fitness afdeling aan het afwerken :P (qua scheren betreft dan ;)) Dus wie weet komt de leuke jongen ook wel even langs! Anyhow, we hebben rustig naar het scheren gekeken terwijl de docent alles uitlegde voor eigenlijk de meiden die maandag zijn aangekomen, maar ik heb ook vrolijk mee geschreven en geluisterd ;). We hebben daarna pauze gehouden.

Na de pauze waren er weer twee heren (fitness) die geschoren werden. 1 heer ging ook meteen model zitten voor de teeth withening. Dus hij heeft de jackpot gewonnen vandaag ;). Terwijl de teeth withening weer werd uitgelegd hebben Agnieszka, Kusbu (meisje ook minder ervaren, 18 jaar en komt uit Kenia) en ik een andere behandeling geoefend. Daarna kwamen er twee vrouwelijke modellen binnen en die kregen een keratine behandeling. Ik mocht deze uitvoeren met een beetje hulp van de meiden die nieuw zijn. Ik vond het leuk om te doen. Leuke behandeling en ook niet heel erg moeilijk. Ik denk dat ik deze behandeling veel ga proberen te verkopen :P. Maar we gaan het meemaken hoe het allemaal echt verloopt op het schip! Wederom was deze vrouw Nederlands. Het was een Nederlandse dag. Zo zie je ze nergens en zo zijn ze overal ;). Wederom weer in het Nederlands gepraat ondanks dat het niet mocht, maarja waarom luisteren :P. Ze heeft me ook wat tips gegeven over het eventuele producten verkopen en hoe ik dat het beste kan doen zonder dat ik opdringerig word. Dus dat was ook heel prettig. En morgen!!!!! Krijg ik een (geen idee wat de afkorting is) maar een soort body scan. Hoeveel % water ik in me heb, hoeveel % vet etc etc. Super leuk!! Dit is zeg maar een ruil iets. Wij doen iets voor hen (hun haar of we scheren ze) en zij doen iets voor ons. Zo kunnen wij ook hun ding promoten en zij dat van ons. Heel handig en ik heb altijd al zoiets willen hebben dus ik kijk er helemaal naar uit!! :P

En morgen...!! Moet ik ook iemand scheren. Dit word dus de eerste keer dat ik iemand ga scheren dus ben benieuwd! Ga het zo allemaal nog even goed doornemen dat het morgen vrij soepel gaat ;). En!!! Ik hoop niet dat ik de leuke jongen in mijn stoel krijg want dan zak ik echt door de grond! Zul je zien dat ik hem meteen open snij ofzo haha. We gaan het dus allemaal mee maken morgen... word vervolgd :P

Verder heb ik vandaag voor het eerst de officiele bewoners van mijn gast huis ontmoet. Ze waren op vakantie en toen zorgde oma voor ons. Echt een super lieve vrouw. Ik moet ook nog even wennen aan deze mensen, maar denk dat het wel goed komt! We blijven aanpassen :P. Niks blijft meer normaal. Tot ik terug kom blijft alles en iedereen veranderen :P. Weer een nieuwe ervaring!!

Vergeet ik bijna te vertellen dat er 3 mensen hun details hebben gekregen!!! Twee wonen in mijn huis dus het word voor even iets rustiger en daarna komen er weer nieuwe mensen bij, dus ik ben benieuwd!! En ik hoorde net dat 1 problemen heeft met haar papieren dus als ze die niet op oorde heeft gaat misschien iemand anders,,,, maaar dat weet ik allemaal niet zeker. Hoor het ook allemaal via via dus alles kan nog. Maar het goede nieuws eraan is. Het is pas woensdag en dat is officieel geen detail dag. Dat is pas morgen en vrijdag. Dus ik heb een klein beetje het gevoel en ik hoop het eigenlijk ook, dat er veel weg gaan! Maar we gaan het morgen en vrijdag allemaal mee maken! Ik hou jullie op de hoogte :)!

Verder heb ik geloof ik niet echt iets te vertellen meer! Ik heb vandaag een foto genomen met Agnieszka. Leuk om te hebben en ook om aan jullie te laten zien! Ik hoop dat ie mee upload en anders hebben jullie pech :P

Talk to you soon!!!
xxxxxxx

  • 03 September 2014 - 20:58

    Yvonne Van Leeuwen:

    Lekker even een dag met een paar Nederlanders. En ja hoor de foto's zijn meegekomen, leuk.
    Succes morgen met scheren.
    gr. Yvonne

  • 03 September 2014 - 22:04

    Marijke:

    Leuk Fleur! Weer een heerlijk verhaaltje voor het slapen gaan! Succes met het scheren van al die muscle-mannen daar! Oh en wat een leuke fotos!
    Kus

  • 04 September 2014 - 07:26

    Evelien:

    Jeeeej! Leuk hoor allemaal!
    Ik ben benieuwd naar je scheer ervaring!! Ik hoop dat je juist wel die mooie man hebt! Dat zou super leuk zijn, kan je z'n gezicht even van dichtbij bekijken ;)
    Leuk hoor die bodyscan maar daar hoort waarschijnlijk ook een weegschaal bij.. Dat is natuurlijk minder leuk!
    Succes vandaag en ik hoop dat je hoort waar je heen mag!
    Kusjes!!!

  • 04 September 2014 - 09:10

    Steeph:

    Hi Fleur, leuk allemaal zeg!!
    Wel voorzichtig doen met scheren hè... lijkt mij doodeng... maar goed, iemand zijn haren knippen ook, dus dit moet jou ook gewoon lukken.
    Heel veel plezier en ik ben zo benieuwd waar je naartoe gaat!!
    Veel liefs, Steeph.

  • 04 September 2014 - 09:10

    Steeph:

    Hi Fleur, leuk allemaal zeg!!
    Wel voorzichtig doen met scheren hè... lijkt mij doodeng... maar goed, iemand zijn haren knippen ook, dus dit moet jou ook gewoon lukken.
    Heel veel plezier en ik ben zo benieuwd waar je naartoe gaat!!
    Veel liefs, Steeph.

  • 04 September 2014 - 09:11

    Steeph:

    Oooh, hahahaha... ik ben ook zo ongeduldig. 2x op het knopje 'Reactie plaatsen' geklikt ;-)

  • 04 September 2014 - 10:11

    Corrie:

    Hoi fleur,

    Leuk om je verhalen te lezen.
    Zo te horen ga je steeds makkelijker met veranderingen om.
    Succes met scheren.......!!!

    Groetjes Corrie.

  • 04 September 2014 - 21:38

    Jill:

    Hey lekkerding,

    Wat heb je weer een drukke dag gehad! Fijn om te horen dat het tempo er allemaal een beetje uitgaat en je de kans hebt alles zelf ook eens te ondervinden. Enneh, ik ben nu toch stiekem wel een beetje jaloers hoor: jij krijgt allemaal afgetrainde mannen in je stoel!!!! Hopen voor je dat die ene leuke morgen een beurt van jou krijgt (een scheerbeurt he.. xD). Leuk trouwens om een foto te zien van Agnieszka. Het ziet er erg gezellig uit! Wat goed trouwens dat er wat vaart lijkt te komen in het plaatsen van mensen. Dan kom een plekje voor jou ook steeds dichterbij. Voorlopig zit je hier nog goed lees ik. Eindelijk ook je gastgezin ontmoet, ook altijd handig ;)
    Ik zie dat je net je blog van vandaag heb gepost, dus die ga ik ook nog even lezen! Love you! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Watford

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 112659

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: