Salon dag - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Salon dag - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Salon dag

Blijf op de hoogte en volg Fleur

05 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Watford

Heey guys

Daar zijn we weer! Pfff wat een dag!!

Het begon allemaal met al wat tegenzin aan mijn kant. We hadden namelijk een salon dag vandaag. Wat betekende dat we allemaal klanten moesten doen. Ik hoefde pas in de middag, 12 uur, te beginnen met klanten. En daarvoor moest ik luisteren naar seminars en er zelf ook een doen. Vooral het gedeelte er zelf een doen had ik niet zoveel zin in. Ik heb halverwege de ochtend de salon even ingelopen om te helpen. En zo eindigde ik bij de leuke jongen. Hij werd geschoren door iemand en ik ging haar een beetje helpen. Dus dat wel leuk beetje gebabbeld. Maar het was zo druk en chaotisch in de salon niet normaal! Ik hoefde niks te doen maar ik werd er al helemaal gek van. Verder hield ik heel goed mijn schema in de gaten en heel lang stond er alleen maar een wassen en fohnen op om 1 uur. Prima ik happy. Vervolgens was ik weer terug gegaan naar de seminar kamer en was het mijn beurt... woepie.. Gelukkig gebeurde er het een en ander waardoor ik het weer een beetje uit kon stellen. Even later ben ik maar begonnen en wederom door omstandigheden kon ik het niet afmaken. Maar dat had ook een beetje met mezelf te maken, want ik had opeens een scheerklant om 12 uur. Dus ik moest snel alles voorbereiden!

Het scheren... het gaat me nog niet zo goed af. Ik geloof dat ik er niet voor in de weg ben gelegd. Want A wij mogen niet tegen de richting van de haargroei in scheren, maar als ik dat doe blijf ik overal nog haar zien (beetje zonde van je ruim 100 dollar die je daarvoor moet betalen). En B heb ik hem wel een paar keer open gehaald... Dus ik vind het allemaal nog niet zo leuk dat scheren! En tot mijn grote spijt had ik er om 3 uur nog een. Goed veel slechter kon het niet gaan :P. Om 1 uur had ik dan mijn klant om te wassen en fohnen. Terwijl ik daarmee bezig ben komt de receptionist naar me toe en vraagt of ik om 3 uur een keratine behandeling wilt doen. Waarop ik zeg, dat kan niet want dan moet ik al scheren. Zegt hij; Nee dat is verwisseld je moet nu een keratine behandeling doen. PRIMA!!! Ik weer happy. Soort van, want deze dag was gewoon niet mijn dag! En ik zag het ook aan Agnieszka, die zat er op een gegeven moment ook doorheen. Tot ze te horen kreeg dat ze zondag weg gaat naar seasurvival! Toen was ze weer happy, alleen ik weer wat minder ;). Ik gun het haar onwijs! En ik weet hoe graag ze weg wilt (overigens als je naar seasurvival gaat, dan ga je een week allemaal oefeningen en trainingen doen en dan daarna kom je weer terug in londen en moet je weer naar academy. Maar meestal heb je dan wel vrij snel een schip, want het schip betaald jou seasurvival). Maar ik ga d'r toch wel missen!

We hebben in ieder geval morgen nog samen. Ik ga morgen weer terug naar de YMCA om lekker door de stad te lopen en misschien wat te winkelen (niet teveel :P). En dan gaan we samen eten en dan ga ik weer terug naar mijn huisje. En dan zie ik haar (hopelijk) niet meer. Want ik hoop dat ik mijn details volgende week krijg. Als ik ze volgende week niet krijg zie ik d'r waarschijnlijk wel weer, want dan is zij terug van seasurvival. We gaan het allemaal meemaken en de tijd zal het leren, maar het is wel lastig. Dus nog even door bikkelen! Nu heb ik in ieder geval lekker weekend en morgen dus lekker de stad in en zondag waarschijnlijk veel uitrusten! Misschien even een wasje draaien is ook wel even lekker en dan vooral niet teveel doen :P

Hoe is het bij jullie?! Hoop dat alles goed gaat!

Liefs uit Londen! xxxx

  • 08 September 2014 - 19:47

    Jill:

    Wat ben ik blij dat alles je steeds zo 'happy' maakt ;p En dat scheren komt vanzelf wel! Now worries girl :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Watford

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 112711

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: