Lui? ;) - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Lui? ;) - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Lui? ;)

Blijf op de hoogte en volg Fleur

07 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Watford

Lovely People!

Vandaag was het rust dag! En ik kan je vertellen het was ook echt een rustdag :P

Ondanks dat ik kon uitslapen zat ik als nog om half 8 aan het ontbijt. Ik heb op mijn dooie gemakje mijn ontbijt weg zitten eten. Maar ja wat ga je dan doen? Goede vraag! Gelukkig was het thuisfront ook vroeg wakker en kon ik gezellig met ze kletsen. Verder had ik een klein to do lijstje. Ik moest namelijk een boodschapje doen, omdat we hier geen lunch krijgen, en ik moest leren. Ik kan je alvast verklappen ik ben voor 80% geslaagd :P
Vandaag was ook de dag dat we drie nieuwe meiden in huis kregen. We zijn nu met 9 meiden, maar 1 gaat dinsdag naar HongKong voor haar schip (heel naar :P). Het zijn alle drie geen kapsters. Volgens mij zijn ze alle drie van de massage. Dus wie weet kan ik nog een leuke massage krijgen :P. Een kwam al vrij snel in de ochtend. De andere twee meiden moesten nog naar de academy dus die kwamen later op de dag. We waren met z'n drieen even naar de winkel gegaan om een boodschapje te doen. Dus mijn eerste to do ding is voltooid :P. Nu komen we bij het tweede.. :P

Ik wist niet zo goed wat ik met mezelf aan moest vandaag. Dus heb veel met mensen van thuis gesproken, heerlijk om iedereen weer een beetje te spreken. Door de weeks heb je daar dan toch minder de tijd voor omdat je dan uit de academy komt. Ik ben dus weer een beetje op te hoogte wat er bij jullie gebeurd. Hou je vooral niet in om me een berichtje te sturen, vind ik alleen maar leuk! Goed we waren bij het leren. Nou ik kan vertellen dat ik echt mijn spullen heb gepakt en mijn boekje is ook echt open geweest en heb verschillende dingen gelezen. De vraag is alleen een beetje hoeveel er is blijven hangen dus vandaar de 80% ;). Plus ik was ook niet heel erg gemotiveerd dus heb ook niet heel veel moeite gedaan :$. Maar het komt wel goed. Ik ga zo sowieso nog even mijn boekje open slaan voor morgen. Ben ik weer een beetje voorbereid en kan ik lekker overal antwoord op geven :P als een echt stuut :P.

Tja heel veel heb ik eigenlijk niet te melden... Sorry voor de ijverige lezers! Misschien is het morgen beter! En anders verzin ik wel iets om over te schrijven ;) Komt goed. Morgen krijgen we overigens 7 of 8 nieuwe kapsters erbij, dus ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat! Verder is het afwachten wat de dag ons gaat brengen. Miscchien komt er nog een verdwaalde detail, maar dat denk ik niet :P

Nou lieve vriendjes en familie dit was het weer voor vandaag! Ik zal morgen beter mijn best doen :P

Love you!

  • 08 September 2014 - 20:02

    Jill:

    Jeetje, wat een komen en gaan van nieuwe meiden zeg! Ze blijven komen: net een mierennest!! ;) Ach ja dat heb je zo af en toe he, een heerlijk rustig dagje waarop je NIETS hoeft (behalve een beetje leren dan) en het is helemaal niet gek dat je motivatie dan een beetje ver te zoeken is. Je bent de hele week zo druk bezig, een weekendje relaxen is dan ook wel weer fijn. Succes deze week mop en wens Agnieszka namens deze trouwe lezer heel veel succes op dat seafestival!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Watford

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 112699

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: