Op naar het schip - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Op naar het schip - Reisverslag uit Watford, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Op naar het schip

Blijf op de hoogte en volg Fleur

16 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Watford

Heey Guys!!

Vandaag was/is de grote dag!! We gaan verhuizen naar het schip!!
Ik had alles al uitgezocht voor vertrek en klaar om te gaan. Dus om 4 uur ging mijn wekker,, niet leuk! Dus ik zo zachtjes mogelijk alles doen zodat ik niemand wakker maakte. Snel ontbeten en even in het gasten boek geschreven en toen kwam Marjana naar beneden. Ze is zo'n schat!!! Ze is heel lief voor mij geweest en dat blijft ze ook!

Goed dus ik met koffers en al naar het trein station gelopen! En me laten helpen door iemand om een kaartje te kopen. 41 pond!! Hoppa!! Maar goed het is voor een goed doel. Mijn tweede trein, tram (geen idee wat het was) had vertraging... maar zo erg dat ik dus weer hartkloppingen kreeg over of ik wel mijn volgende trein zou halen! Dus ik lekker onrustig in de trein en toen ik er uit kwam zo snel mogelijk iemand aan zijn jasje getrokken die mij kon vertellen waar ik heen moest. Dus ik op mijn oncharmants met mijn twee koffers en twee tassen zo snel mogelijk naar het spoor gelopen en gelukkig was ik op tijd!!! Eenmaal aangekomen op het station Was Matthew er ook. Hij zat blijkbaar in dezelfde trein!

We hebben taxi genomen naar de boot. Of naja eigenlijk twee omdat de eerste meneer niet echt luisterde en ons dus verkeerd afzette (zwaar irritant). Maar de tweede taxichauffeur wist het gelukkig wel! En daar lag ie dan. De P&O Arcadia!! Hij is wel wat kleiner dan de andere schepen, officieel is het een middelmaatje. Wij wat formulieren ingevuld, door de security en het schip in. We werden opgehaald door onze Spa Manager (ik ben even haar naar vergeten :$ Kamila geloof ik). En het is insane hoe snel je hier de weg kwijt raakt. Wij volgde haar als twee inbizielen haar naar onze hut. En die van mij is KLEIN en die van Matthew is echt groot. En ik heb een kamergenoot Claudia. Ik moet nog even aan der wennen maar dat komt wel goed denk. Verder lag de hele kamer vol met haar rotzooi dus ik wist niet waar ik mijn spullen moest laten. Terwijl ik rustig wilde gaan uitpakken belde mijn spa manager met de mededeling dat we om 11 uur al naar de induction moesten in plaats van 13 uur. Dus heb stress stress stress. Snel onder de douche en daarna door naar induction. Waar alle veiligheid dingen worden uitgelegd. Ik snap er de helft niet van... Maar ik hoop ook niet dat ik ze nodig zal hebben!

Daar na hadden we een meeting in de salon met iedereen! En verder niks echt bijzonders. Daarna begonnen we onze spa tours. Dit is echt heeeeel anders dan ik me had voorgesteld!! Dus ja heel bijzonder, maar je gaat gewoon mee met de flow. Iedereen die in de salon werkt is echt super aardig en helpt onwijs! Dus ik ben heel blij daarmee. We zijn met vier kapsters, twee nagelstyliste, twee fitness, volgens mij twee massaga en een occupuntuur (schrijf het vast helemaal fout :P). Dus het begon heeeel hectisch en chaotisch maar het eindigde wel goed. De weg van mijn hut naar de spa en terug weet ik te vinden. Naar mijn eten weet ik ook te vinden, nu de rest nog :P. Ik ga waarschijnlijk morgen rondje maken met iemand over de boot. Dat zou wel heel fijn zijn! Ik ben erg benieuwd hoe alles eruit ziet. Je ziet zo weinig en je hebt geen idee waar je bent als je van buiten naar de boot kijkt! Maar komt allemaal wel goed!

Mijn kamergenoot draait volgens mij ook weer een beetje bij. Zij moet waarschijnlijk ook wennen aan mij dus dat komt wel goed! Qua zeeziek valt het allemaal wel mee. Maar als je gaat zitten dan voel je je af en toe wel heen en weer bewegen ;p. Dus het word een soort schommelbed vanavond. Helaas lig ik weer boven in maar goed daar raak ik ook wel weer gewend aan! Verder heb ik niet zo veel te melden! Er komt zoveel op je af het moet allemaal nog even inzinken!!

Lieve schatjes!!! Love you!! xxxx

  • 17 September 2014 - 18:30

    Jill:

    Eindelijk is het zover! Je zit op het schip!! Zo te lezen was de trip er naartoe nogal zenuwslopend. Je bent gelukkig wel goed aangekomen.
    Oh jee.. Een kleine kamer.. En ook nog bovenin het stapelbed!! Lekker he dat schommelen. Je slaapt vast heerlijk :D
    Morgen verder met lezen! Nu gauw naar bijles!!
    Dikke knuffel!!!! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Watford

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 112609

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: