Barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Barcelona

Blijf op de hoogte en volg Fleur

19 September 2014 | Spanje, Barcelona

Heey schatjes

Eindelijk heb ik jullie een week aan verslagen kunnen sturen!! :O Het duurde echt lang en dat weet ik!! Sorry daarvoor! Ik heb inmiddels een internet kaart gekocht en ik hoop dat ik daarmee nu een beetje beter jullie op de hoogte kan houden! (dit typ ik overigens twee dagen later :P)

Anyhow!! Vandaag was het Barcelona dag!! Ik mijn wekker gezet zodat ik er vroeg uit kon, ik moest om half 3 gewoon weer werken. Ik voor de vierde keer ook geprobeerd om mijn broek in te laten nemen, maar wederom was mevrouw er niet en dus ging het weer niet door. Vandaag was Jill jarig en Ilija, de fitness meneer. Dus ik Barcelona in op zoek naar een cadeautje voor Ilija. Vond ik wel zo leuk om iets kleins te geven. Ha fijn heel de ramblas twee keer afgelopen. De eerste keer rustig en de tweede keer voor speed :p Dus echt uitgerust was ik ook niet echt :P Maar goed. Verder heb ik een kleine boodschap voor mezelf gedaan en sleutelhanger nummer 3 gekocht!!!!!! Verder ben ik nog niet heel veel aan het uitgeven. Of in ieder geval dat probeer ik. Want ik heb nog geen salaris enzo plus ik ga binnenkort naar New York. Dus al met al denk ik dat ik alsnog te weinig geld ga hebben :P

Na Barcelona moest ik helaas weer werken. En natuurlijk was het niet druk. Zoals altijd op een port dag. Dus moesten we ons zelf maar vermaken. Ik kan je vertellen dat is een stuk moeilijker dan het lijkt. Want waar de salon is is ook de receptie en het kantoor van de manager dus zitten is er niet echt bij. Terwijl alle andere een eigen kamer hebben of in de fitness zitten aan de andere kant van de spa. Dus wij (ik) als kapsters hebben het maar zwaar!! Maar goed hopelijk went dit ook!

Na werk ben ik naar mijn bedje gegaan. Het was een zware dag uiteindelijk!

xxxx

  • 22 September 2014 - 20:59

    Jill:

    Jeeh, een internetkaart! Handig!! Ben je niet geheel afhankelijk van de wifi bij de Starbucks, die zoals ik weet en jij al beschreef niet altijd even betrouwbaar is.. JAAAAH, ik word genoemd in je blog! Super grappig dat ik nog op dezelfde dag jarig ben als jouw "fitness meneertje" Ilija. Waar komt die gozer eigenlijk vandaan? Je schrijft het zo anders. En vandaag Barcelona!! Cool meid! Je komt toch maar overal op deze manier, maar ik snap dat New York (AHHHHHHHH!!!!!) toch wel een hoogtepuntje is. Nog even dat saaie en bekende Zuid-Europa afvaren en inderdaad vooral op je geld blijven zitten zodat je jezelf mooie spullen cadeau kunt doen én een mooie big apple sleutelhanger!!!! Jemig jij hebt een enorme sleutelbos bij thuiskomst!

    Succes met het doorkomen van die rustige dagen.. Appen en op je telefoon zitten is er helaas niet meer bij.. Hopelijk gaat het straks allemaal sneller en weet je de dagen goed in te delen met... ja met wat eigenlijk?? ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 112661

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: