Cadiz! - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Cadiz! - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Cadiz!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

22 September 2014 | Spanje, Cádiz

Heey schatte boutjes van me

(je moet toch wat verzinnen :P)

Hoe is het met jullie? Met mij gaat alles goed! Ik was vandaag weer een halve dag/ochtend vrij. We waren vandaag in Cadiz. Nog nooit geweest, wist niet eens dat het bestond :P. Het is een grappig stadje. Ben er niet heel erg goed doorheen gelopen moet ik je eerlijk vertellen :$ maar we komen nog twee of drie keer in Cadiz in de tijd dat ik op dit schip zit ;). Maar het was weer heerlijk warm en ik was daar natuurlijk weer niet op gekleed :P Ik had natuurlijk weer een lange broek aan getrokken.. dom natuurlijk maar goed dat is twee. Dus ik heerlijk in het zonnetje op zoek naar een starbucks. Ik zeg het je eerlijk heb het idee dat het niet zo'n populair stadje is dat iie dat heeft. Maar ik vond een andere plek met wifi. Tegenwoordig moet je overal vragen om de wifi code... Heel irritant. Het staat dus ook niet automatisch op je bon, nee je krijgt een aparte bon... Anyhow ik weer al mijn blogs geplaatst. Ik weet dat ik tegen jullie heb gezegd dat ik bezig ben met het internet. En dat is theoretisch ook zeker waar alleen in de praktijk pakt het niet zo goed uit :P Met de internet kaart die ik op het schip koop kan ik natuurlijk weer niet mijn blog uploaden... dus dat is absoluut niet handig. Dan heeft iemand misschien een simkaart voor mij waarmee ik voor tien pond per maand (geloof ik) internet heb op zee en op land. Uber handig, maar daar moet ik geloof ik wel een blackberry voor kopen dus ik moet dat nog even uitzoeken en nog even over nadenken of ik dat wil :P.

Na mijn heerlijke wandeling in Cadiz moest er weer gewerkt worden. Ik was wat eerder terug gegaan naar het schip om wat te wassen (wat word ik toch volwassen :P). Verder heb ik nog wat met het thuisfront gekletst en wat muziek geluisterd tot het toch echt tijd was om te werken. Met geen klanten om mijn rooster heb ik de hele middag en avond bij de bali gestaan. Iedereen die langs kwam begroeten. Owh wat ik overigens nog niet heb verteld is dat we een nieuwe manager krijgen/hebben. Onze manager word overgeplaatst naar een ander schip omdat ze het zo goed doet. Nou zou haar contract in november toch aflopen. Maar we krijgen dus nu een nieuwe manager tot november (of oktober, weet het niet zeker) en dan krijgen we weer een nieuwe en die blijft waarschijnlijk de rest van mijn contract aan boord. Ik hoor van verschillende mensen dat de twee nieuwe manager (ze heet Hanna) een goede en aardige manager is dus dat hoop ik maar. Maaar om weer terug te komen op mijn dag en waarom ik dit onderwerp op bracht is omdat we vandaag onze nieuwe manager kwam. Dus dat was natuurlijk spannend. Hoe zou ze zijn, hoe ziet ze er uit? Je snapt het wel. Mijn eerste indruk is niet echt boeiend eigenlijk. Ik kan niet zeggen dat ze super vrolijk en vriendelijk rond gewandeld. Nu heb ik ook eigenlijk niet heel veel woorden met haar gewisseld dus ik wacht het rustig af. Ze neemt het stokje van Kamila maandag over.

Na deze lange, saaie en vermoeiende middag hadden we savonds onze Pool Party 2.0 :P Met z'n alle in de hydropool. Oooohhh dat was heerlijk!! Daarna gingen we wat scrubben en gezichtscremetje aanbrengen! Dus was een lekker avondje. Heb daarna ook heerlijk geslapen kan ik je alvast verklappen! We zijn inmiddels weer op onze terug weg naar Southampton. Het word waarschijnlijk een beetje onrustig morgen op zee, dus ik heb al zeepillen gehaald dus ik denk dat ik die morgen ochten met het ontbijt meteen maar in ga nemen :P Aangezien het morgen ook weer formal night is moet ik natuurlijk wel goed functioneren :P

Loveyou guys!!

xxx

  • 22 September 2014 - 21:10

    Jill:

    Denk je dat je het eindelijk geregeld hebt met dat internet, overkomt je dít weer!!! Hoe onhandig is dat zeg! En je hebt net een nieuwe telefoon... Ik hoor vast wel wat het gaat worden.
    Spannend een nieuwe manager, maar dat zal vast wel goed komen! No worries my dear (L) Nice trouwens die poolparty die nu EINDELIJK doorging en daarna nog die heerlijke scrubs en verwencrèmetjes!! Het is wel een voordeel als je met mensen werkt die in de verzorging werken. Als je terug bent, gaan wij ook zo'n avondje houden. Alhoewel ik thuis geen hydropool heb xD
    Haha verstandig die zeepillen. Je kan ze maar gewoon voor de zekerheid hebben!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cádiz

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 112711

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: