Onderweg naar New York - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Onderweg naar New York - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Onderweg naar New York

Blijf op de hoogte en volg Fleur

24 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Heey Darlings!

Hoe is het met jullie? Wat is het weer heerlijk om jullie reacties te lezen het doet me echt goed!

Jaaa we zijn nu echt onderweg naar New York het is eigenlijk een beetje onwerkelijk. De dag begon heel rustig, het voelde bijna alsof we in de port lagen. Maar het is inmiddels al weer een stuk onrustiger geworden. Ik heb dus nu (net) seads op mijn oor gekregen wat moet helpen tegen zeeziekte dus ik ben benieuwd!! Hoop dat ik nu niet meer pillen hoef te slikken, sommige zeggen namelijk dat die pillen niet heel goed voor je zijn. Maar goed dat is dan weer twee. Alles beter dan zeeziek.

Goed de dag begon wel goed eigenlijk, ondanks dat we bij de crew moesten eten. Dat is dan weer een jammer. En nu is mijn Nutella op :( dus geen pasta meer voor mij als ontbijt. Overigens om twaalf uur morgen mogen we weer bij de gasten eten dus heb ik weer een goede lunch. Ik moet wel een beetje op gaan letten wat ik eet. Of eigenlijk moet ik meer buikspieren gaan doen :P Maar cabin is nogal klein en als mijn roommate er is is het helemaal niet handig. Ze is er nu niet dus misschien doe ik het zo even ;). We mochten overigens ook een uur langer slapen!!! Woepieeee!! En weet je wat het mooie is van dit verhaal??! Dat is dat op de heen weg naar New York we bijna elke dag een uur langer kunnen slapen en we op de terug weg een uur minder lang werken :D:D Op de terug weg hebben we namelijk geen 12 uur. Dus dan gaan we van 11.59 naar 01.00 in de middag! Dus mij hoor je ABSOLUUT niet klagen :P. Over het tijdsverschil dan ;)

Want de rest van de dag was lang en zwaar. Het was echt een lange dag. Wederom niet echt heel druk. De nieuwe manager vind ik overigens wel aardig. Ik voel me beter op mijn gemak dan bij mijn oude manager dus dat is heel prettig. Ik ben overigens 1 van de 7 die de meeste hydropool passen heeft verkocht en dus ben ik nu de komende dagen om 8 uur klaar met werken. Het nadeel is is dat ik daarna pas mag/kan eten en dus bij de crew moet eten. Maar goed ook wel lekker om vroeg klaar te zijn! Goed ik zal weer vertellen over mijn dag want die sla ik bijna over :P. Ik had maar 1 klant erop staan mijn keratine behandeling! Super leuk weer om te doen! Helaas niks verkocht :(. Maaar de grootste verrassing vandaag was dat ik een heer moest knippen. Nou ik kan jullie vertellen dat ik al bijna 1,5 maand geen schaar in mijn hand heb gehad. Maar ik kon het nog :P Dus ik ben weer tevreden!

Verder is er niet echt iets boeiends gebeurd. Vandaag geen uurtje extra, maar ik kan nu wel vroeg naar bed :P Morgen is het overigens weer formal night (de eerste van de zeven) dus we hebben het morgen weer wat drukker. En dan overmorgen heb ik in de middag lekker vrij!! Dat is ook wel even lekker. Kan ik echt even tot rust komen, misschien wat in de gym rondhangen :P Wie weet doe ik nog wat :P Beetje wassen en als het nou mooi weer is kan ik ook een beetje zonnen op zee :) Ik heb overigens nog steeds geen zonnebrand want overal verkopen ze alleen factor 30 of 50... nou dan word ik natuurlijk nooit bruin. Dus dat moet ik ook nog ergens scoren ;)

Nou heel veel meer heb ik niet te vertellen geloof ik :P Owh ik kan nog wel even wat vragen beantwoorden. Ik weet niet of ik ze nog allemaal weet maar ik doe me best. De meeste antwoorden zijn overigens voor Jill :P Hier komen ze schat ;)

- Ilija komt uit Macedonie.
- De internet kaart werkt per minuten. Dus voor 10 pond heb ik 167 minuten geloof ik.

Hahah dit is eigenlijk het enige wat ik heb onthouden :$ Sorry schat!!

Lieve schatjes!!! Love youxxxx

  • 24 September 2014 - 09:06

    Marijke:

    Aaaaah op naar New York!!! Super gaaf! Al knippend, al chocomelk drinkend en al buikspier doenend vaar je gewoon ff naar de States! Tof tof tof!!!

  • 26 September 2014 - 13:08

    Steeph:

    Sterkte met de zeeziekte!!! :-s

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 112557

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: