Rare passagiers - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Rare passagiers - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Rare passagiers

Blijf op de hoogte en volg Fleur

06 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Boston

Heey schatjes

Wat een nacht!!! :O Ik was gister mijn verslagen aan het typen en mijn zeeziek werd met de minuut een beetje erger... Ik ben om tien uur maar naar bed gegaan. Maar het voelde alsof ik in de vila volta zat!! Verder heb ik wel heerlijk geslapen toen ik eenmaal sliep ;)

Vanmorgen waren we nog aan het varen en in het begin ging het goed, maar later voelde mijn buikje toch een beetje vervelend. Heb toen maar meteen twee paracetamollen naar achter gegooid. Dus vandaag leef ik een beetje op paracetamollen. Dit komt waarschijnlijk ook omdat ik te weinig drink. Maar dan ook echt te weinig! Het word tijd dat ik mijn waterfles mee naar de salon ga nemen. Het vervelende is is dat het water chloor bevat. Dus hervullen is een beetje onmogelijk. Of naja niet zo lekker :P

Werk was vandaag niet zo boeiend, hoewel ik het vandaag wederom weer drukker had dan gedacht. Waar de mensen toch vandaan komen ik heb geen idee! Wie wilt er nou niet naar Boston??!! Ik snap er niks van. Goed ik heb lekker mijn ding gedaan. Ik merk wel dat ik hoog nodig een massage nodig heb!!! Mijn schouders zitten vast :O wauw niet normaal! Ik merk het ook tijdens het fohnen en dat is niet zo goed ;)

Verder heb ik vandaag niet zoveel mee gemaakt. Ik ga vanavond weer naar de show! Zo ga je nooit en zo ga je twee keer in de week, misschien wel drie keer :P Agh het is goed vermaak! En ik ben morgen lekker de hele dag vrij!!! Heerlijk! Morgen zijn we in Portland en het doel is SHOPPEN!!!! Ik hoop dat het gaat lukken. Ik hoorde vandaag iemand zeggen dat het -2 graden is in Quebec.... dat is wel een leuk vooruit zicht. Dus misschien maar een winterjas scoren ofzo :P. Ik ga in ieder geval wat geld proberen uit te geven :) Op een goede manier natuurlijk :P

Nou liefjes ik ga even ontspannen en dan klaar maken voor de show! Ik spreek jullie morgen weer!!

Love you xxx

  • 06 Oktober 2014 - 18:41

    Gj:

    Je kan ook 2 flesjes mee nemen ;)

  • 12 Oktober 2014 - 21:22

    Jill:

    He bah! Is de zee zo wild dat je er nu ineens zo last van hebt? Kijk inderdaad uit met dat water hoor! Ik heb in Frankrijk ook water uit de kraan gedronken en toen heb ik twee dagen met enorme buikkrampen gelopen.. Niet fijn kan ik je vertellen!
    Is er niet een of andere leuke vent die zijn sterke handen niet in jouw poezelige ruggetje kan zetten :) Gewoon heel 'subtiel' in je nek wrijven en er een beetje vervelend bij kijken. Een vent moet wel een enorm blok voor z'n kop hebben, niet te snappen dat je even een massage wil xD
    Shoppen in Portland!! Heb je de Forever 21 al ontdekt? Ge-wel-di-ge winkel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Boston

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 112685

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: