Sterren - Reisverslag uit Québec, Canada van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Sterren - Reisverslag uit Québec, Canada van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Sterren

Blijf op de hoogte en volg Fleur

15 Oktober 2014 | Canada, Québec

Heey schatjes!

Vandaag was een rustige dag! Ik zal proberen een beetje een leuk verhaal te maken :P

Het begon natuurlijk allemaal weer met mijn wekker. Ik kan echt niet wachten op de 13e want dan kan ik heeerlijk uitslapen. Ga me wekker ook echt niet zetten :P!! Goed ik had voor mezelf besloten dat ik vandaag met mijn manager zou gaan praten over de retail thing. Goed daar kom ik zo weer op terug.

Veder begon mijn dag goed, rustig, relaxed. Wederom weer met handdoeken vouwen. We hadden om tien uur weer een boat drill. Dut was gelukkig geen lange en intensieve boat drill. Maar een klets boat drill Altijd prettig!!! Dus om elf uur mochten we weer terug naar het werk, handdoeken vouwen :P Wat ben ik toch druk bezig!! Anyhow we zijn vandaag in Sydney. Sommige mensen waren vrij vandaag of in ieder geval in de ochtend. Dus we waren met weinig in de ochtend. Na mijn lunch moest ik promotie staan op de gangway. Het is zo leuk om naar al die mensen te kijken. Sommige herken je al. Andere zijn je klanten. Maar je ziet ook nieuwe gezichten. Zoals William. William (ook wel Will genoemd, zo stelde hij zich in ieder geval voor) is een van de vier zangers die een soort gastoptreden geeft in het theater. Hij is een beetje hetzelfde als Simba waar ik het over had.

Anyhow die heb ik meteen aan de haak geslagen om zijn haar te knippen :P Dat ging heeel makkelijk! Hij heeft in Jersey Boys gespeeeld, Jesus christ super star, the phantom of the opera, les miserable en nog een paar die ik natuurlijk niet kende ;) Ik kan wel zeggen dat ik naar veel musicals ben geweest maar precies die weer niet. Gelukkig kende ik Jersey Boys. Hij gaat optreden maandag en dan komen ook nummers van de Jersey Boys voorbij dus daar ben ik natuurlijk bij!!!! Ik had meteen Jersey Boys liedje in mijn hoofd. Cherry, cherry baby. Cherry, cherry baby :P Ik weet nog niet helemaal zeker of hij homo is. Ik denk het niet. We'll see :P

Owh wat ik ook nog wel kan vertellen is wel leuk om te weten. Er komen twee meiden van Nederland naar het schip. Voor Kelsey, Julia, Jill en ieder ander die het weet, Marieke (van onze fotoshoot) komt bij ons. Dus dat is wel leuk! Ben heel benieuwd hoe ze het vind! Dan hebben we nog een massage meisje geen idee waar zij vandaan komt. En dan komt er een nieuwe fitness (waarschijnlijk). Dat moet wel een man worden anders hebben we een vrouwenhok. En we weten allemaal wat er dan gebeurd :P

Owh ja ik kan ook nog wel vertellen dat ik uiteindelijk niet met mijn manager heb gepraat :$ Misschien doe ik het morgen. Maar morgen is een Formal Night dus ik weet niet zo goed of dat een goed plan is en/of ik druk ben. Dus daar moet ik nog even naar kijken! Goed ik denk dat dit het wel is voor vandaag :) Toch nog een soort van lang verhaal voor een rustige dag ;)

Love you xxxx

  • 15 Oktober 2014 - 16:25

    Jill:

    Gelukkig was mijn moeder niet thuis toen ik jouw blog las, want ik heb zitten gillen op de bank!! Ten eerste: WILLLL!???!?!!?!?! OH MY GOD, WAT GAAF!!! Ik ben zo jaloers dat je zo iemand mag ontmoeten en ook mag horen zingen! EN JERSEY BOYS!!! Hopelijk is ie géén homo xD Ik heb ook een zwak voor mannen die goed kunnen zingen ;)

    En dan lees ik ook nog dan Marieke komt!! Ik kan me herinneren dat je vertelde dat ze ook gesolliciteerd had, maar het is natuurlijk wel super toevallig dat ze dan bij jóu op het schip komt! Zoals ik haar kan herinneren is het een leuke meid, dus dat komt vast wel goed!! Toch wel fijn dat er een 'bekende' bij komt toch?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Québec

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 112646

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: