Stress - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Stress - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Stress

Blijf op de hoogte en volg Fleur

23 Oktober 2014 | Spanje, Cádiz

Heey liefjes

Ik moet heeel erg nadenken wat ik eigenlijk vandaag heb gedaan! Ooowh ja ik weet het weer.. Nou dit word wat.

Vandaag zouden we onze haarshow hebben. Maruschka voelde zich al niet zo lekker, maar was toch komen werken. Ik was rustig handdoeken aan het vouwen toen de baas de kamer in kwam met de vraag of ik Maruschka's klant over kon nemen. Het ging dus toch niet goed met haar en ik heb netjes haar klant overgenomen. Goed vanaf dat moment begon de stress. Want ik moest opeens alle klanten overnemen. En opeens had ik nog maar 20 minuten om iemands haar te doen. Dus ik moest flink door werken.

Ik liep daarom ook een beetje uit, waardoor ik minder lang pauze had. Ik had vroeg pauze vanwege de haarshow. En je kan het misschien wel raden of voelen aankomen. Die moest ik nu gaan presenteren omdat Maruschka ziek was...... Joepie... Hier keek ik helemaal naar uit, niet. Maar het is wel een soort van goed gedaan denk ik. Ik merk wel dat ik nog niet zo'n flow erin heb als Maruschka maar dat heb ik in niks nog dus in dat op zicht maakt het niet echt uit :P Verder had ik aardig wat klanten zeker nu Maruschka uit viel, maar alles is goed gekomen.

In de avond moesten ik en de drie nieuwe mensen (Andrii, de fitness, Marieke, haar en Kalentee, haar) een presentatie geven over de 5 step sale solution. Iedereen kreeg een stap die die moest uitleggen aan de rest van het team. Dus dat was weer fantastisch. En dan kan je het zeker wel raden, we mogen morgen (dan is het Formal Night) niet met een 0% voor retail eindigen omdat we nu weten hoe het moet en wat we moeten doen. Hallo druk :P Maar goed we gaan er voor en we zien wel hoe het gaat!

Morgen hebben we weer crew rounds, dus we mogen de cabin weer grondig schoonmaken! Dit hebben we dan ook netjes met zijn tweeen gedaan! Alle man resten weg geschrobd :P Dus die is ook weer netjes. Toch altijd wel weer lekker als het gedaan is! De vraag is altijd hoelang blijft het zo? :P Gelukkig hebben we regeldmatig crew rounds ;)

Ik ben daarna lekker gaan slapen, was erg moe en morgen weer een lange drukke dag!

Liefjes Love you xxx

  • 26 Oktober 2014 - 17:55

    Jill:

    Vervelend dat Maruschka ziek was, maar wat een geweldige kans heeft jou dit geboden! Én al haar klanten overnemen én een show presenteren!! Te gek man! Het is hartstikke logisch dat het nog niet zo vloeiend gaat, maar dat moet je gewoon een paar keer doen. Hopelijk heb je indruk gemaakt met je performance en vragen ze je nog een keer :D
    Ha, de eerste keer dat ik iets over die nieuwe mensen hoor. Is het een goed of een slecht teken dat je niet zoveel over hun schrijft?
    Oei.. dat is een heftig doel... Gewoon je best doen, meer kan je niet doen!

    Goed om te horen dat je nu een kamergenoot hebt die je hélpt met schoonmaken in plaats van het jou alleen laat doen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cádiz

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 112692

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: