Wat voor gasten? - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Wat voor gasten? - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Wat voor gasten?

Blijf op de hoogte en volg Fleur

09 November 2014 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Dag schatjes

Vandaag is het dan zover,, Formal Night.

We hebben er maar 6 deze cruise dus is wel speciaal dan :P Goed ik stond een beetje vol geboekt, niet heel erg. In de ochtend had ik eigenlijk helemaal niks te doen, tot mijn klant van gisteren terug kwam. Dus ik heb leuk highlights gezet, geknipt en gefohnd. Weer een was anders dan normaal. Maar om twaalf uur was het dan toch weer terug naar het oude ritueel,,, fohnen!!!

Mijn armen waren vandaag weer niet helemaal lekker bezig. En op het einde had ik daarom ook erg last van mijn schouders! Ik hoop dat ik misschien binnenkort een massage kan krijgen. Maar dat zal wel even moeten wachten! Maar verder ging vandaag erg goed. vier of vijf producten verkocht dus dat gaat op zich wel lekker! Hopelijk hou ik dit zo vol! Dat zou erg lekker zijn. Maar heb voor mijn doen goed gedraaid vandaag.

Naar mijn mening hebben de klanten wel geld. Sommige gaan heel makkelijk, heel prettig is dat :p Ik hoop dat we de stijgende lijn zo vol houden!! Dat zou heerlijk zijn en dan halen we hopelijk ons target en dan houden we onze extra halve vrije dag! Morgen nog een dag en dan nog een ochtend en dan ben ik weer lekker vrij! Ik kan niet wachten! Het slapen word me steeds meer dierbaar :P Hoewel het soms echt super goed gaat! Het enige wat ik echt mis is een weekend vrij. Gewoon twee dagen even helemaal niks! Whaa dat lijkt me echt fantastisch!! Goed daar moet ik nog ruim 7 maanden op wachten. Jaaaa mijn tweede maand zit er alweer bijna op. Nog maar vijf dagen!!

Ik kan niet wachten tot ik lekker in de zon kan liggen en bruin kan worden!!! Heeerlijk!!!

Wederom weer een kort verhaaltje. Hebben jullie nog dingen waarmee ik mijn blogs kan opvullen??

Love you xxxx

  • 10 November 2014 - 18:14

    Jill:

    Houd je wel bij hoeveel je blog bekeken wordt? Ik ben al nummer 29!! En ze staan er pas een dag op! Je bent populair :D :D Ben dan wel de eerste die reageert ;p
    Het klinkt weer als een lekker dagje! Klanten, je blijft bezig, producten verkocht, gaat goed zo toch?! Super leuk voor je meissie! Ik vind het zo fijn dat het nu allemaal zo soepel verloopt, is je echt gegund!
    Dat slapen ja.. daar krijg je daar niet zoveel de kans voor he? Toch minder feestjes bezoeken xD Nee hoor, dat zijn nou net de leuke dingen! Zolang je nog goed kan functioneren, gewoon lekker genieten. Blijf wel goed voor jezelf zorgen :)
    Alweer twee maanden weg.. Wat gaat dat toch ongelofelijk snel! Wel heel gaaf dat ik op deze manier zo met je mee kan leven. Ga gauw verder lezen! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 112730

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: