Ponta Delgada - Reisverslag uit Ponta Delgada, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Ponta Delgada - Reisverslag uit Ponta Delgada, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Ponta Delgada

Blijf op de hoogte en volg Fleur

09 November 2014 | Portugal, Ponta Delgada

Dag schatjes

Na 3 uurtjes slaap was het dan weer zo ver om te gaan werken!

Het was toch wel weer moeilijk om mijn bedje uit te komen, maar het is gelukt! Vandaag zijn we in Ponta Delgada. Het was zeeeeeer rustig vandaag! Ik heb veel achter de receptie gezeten en opgeruimd. Verder had ik een klant en dat was het. Om half drie mocht ik eindelijk weg en kon ik wel een heeeeel half uur van het schip af... Niet echt veel tijd ofzo. Dus maar snel de Burger King in om wifi te scoren. Maar maaaannnn wat was die wifi traaag. Ik kon niet eens mijn blogs plaatsen!

Dus hup weer terug naar het schip, voordat het weg vaart zonder mij :P. Terug in mijn cabin, mijn beddengoed gewassen en een filmpje gekeken. Niet echt een boeiende film. Eigenlijk helemaal niet! Vervolgens weer zappen naar een andere film. Een met tom cruise, niet geheel vervelend om naar te kijken :P Dus die dan maar aan gelaten ;) Maar mijn lichaam neemt een beetje af. Krijg hoofdpijn, verstopte neus en ben erg moe. Dus ik denk dat ik vanavond maar lekker op tijd naar bed ga. Of ik ga het in ieder geval proberen.

Maar we hebben morgen weer crew rounds dus de hele cabin moet weer schoon. Dus dat moet ook nog gebeuren. Heb wel al het een en ander gedaan, en ik probeer ook al de hele tijd een stofzuiger te scoren, maar het lukt maar niet :( Want als dat eenmaal gedaan is is het allemaal niet zo erg meer ;)

Nou liefjes ik hou het weer voor gezien vandaag!!

Love you xxxxx

  • 10 November 2014 - 18:25

    Jill:

    Hmm.. misschien zo'n rustig dagje na zo'n kort nachie :)
    Jeetje, waar had je dat hele lange half uur aan verdiend? Je maakt nu wel een grapje, maar wat nou als je te laat bent op het schip. Controleren of iedereen weer aan boord is of heb je dan echt hele grote pech? Daar had ik nog helemaal niet bij stilgestaan..
    Ik ben trouwens heel stoer begonnen met Mailficent!! Ik vond mezelf heel stoer tot ongeveer twintig seconden ná het starten van de film.. Het is een DISNEY FILM!! Wist ik dat!! Heb maar tien minuten gezien, maar goed :D
    Verstandig om vannacht lekker op tijd je bedje in te duiken. Niet ziek worden he?! Succes met het schoonmaken!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Ponta Delgada

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 112730

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: