Voorzonnen - Reisverslag uit Ponta Delgada, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Voorzonnen - Reisverslag uit Ponta Delgada, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Voorzonnen

Blijf op de hoogte en volg Fleur

15 November 2014 | Portugal, Ponta Delgada

Heey liefjes

Vandaag is het onze laatste zeedag voordat we de ports berijken!!!!

Vandaag was lekker de ochttend vrij! Samen met Vicky en Maruschka gingen we op naar deck 4 en zonnen!! Het was echt fantastisch!!! Het was op de Titanic plek, ik stond nog net niet met mijn armen wijd aan het begin van het schip :P Wij hup kleren uit, en in de bikini op het bedje liggen. En wat was het heeeerlijk!! Flinke wind maar dat maakte de zon weer minder heet, echt fantastisch!! En Evelien je kan trots op mij zijn!! Ik heb me helemaal ingesmeerd!!!!! Zelfs ik ben trots op mezelf omdat ik dat gedaan heb. Heb het overigens niet helemaal goed gedaan want net boven mijn bikinie broekje is het een beetje rood en mijn oogleden ben ik vergeten. Maar het is niet zo erg als normaal :P

Om half twaalf toch maar weer terug naar de cabin en klaar maken voor het werk! Vandaag hadden we weer een port clean. Alles moest dus weer spik en span. Ik hoop dat als die manager straks weg is het weer minder word. Hoewel het overigens niet heel veel kwaad kon, want het was best niet schoon :P Maar elke week twee keer is wel weer een beetje overdreven!

Overigens Gaat onze receptionist veel eerder weg!! Ze zou in eerste instantie de 27e weg gaan samen met mijn manager, maar ze gaat nu over vier dagen al weg!!! Dus dat betekend afscheidsfeestje!!! Vanavond hadden we geloof ik part 1, stiekem hoop ik dat ook. Want ik was heel erg moe en ik moest morgen weer werken dus ik heb het niet zo laat gemaakt. En so far dat ik gebleven was was het ook niet een heel groot mega succes. Dus dat doen we vast nog een keertje over!!

Ik heb gister weer een kaartje open gemaakt van mijn vriendinnen! Dit was de kaart met als ik een knuffel nodig had! Die heb ik overigens nog steeds nodig :P Dat mis ik wel hoor mijn papa, mama en zusjes die ik lekker kan knuffelen!! Dus vandaar dat de kaart open is gegaan! Het is overigens wel moeilijk om de rest dicht te laten!! Maar ik mag er bijna nog een open maken, want ik zit al bijna op de 88 dagen!! Nog 8 dagen!!!

Ik zit te denken of ik nog iets mee heb gemaakt verder. Ik moet echt weer elke dag gaan schrijven, want ik vergeet echt de helft weer... Ik geloof dat er verder niet echt heel veel is gebeurd. Nog 1 dag werken en dan ben ik heeerlijk vrij in Tortola!! Kan niet wachten!

Love you xxxx

  • 15 November 2014 - 17:44

    Evelien:

    Trots!

  • 17 November 2014 - 19:39

    Jill B:

    Hé! Ik lees iets over Maruschka... Die naam klinkt bekend.. Vergis ik me nu of is dat hetzelfde meisje die je in London op de YMCA hebt ontmoet...
    Oh wat heerlijk wijffie! Heerlijk zonnen en lekker bruin worden. Ik ben jaloers, want ondertussen is hier de herfst echt begonnen.. Het is koud en winderig en het regent vaak.. Ik wil ook zonnen op het dek mét wind! Verstandig dat je je lekker hebt ingesmeerd. Wil je niet bang maken, maar een vriend van mij heeft zich in Texas niet goed ingesmeerd en hij heeft bij thuiskomst te horen gekregen dat hij een (ongevaarlijke) vorm van huidkanker heeft. Zo blijkt maar weer: goed insmeren!!!
    Wat super leuk dat je weer een kaart hebt opengemaakt. Geweldig idee van je vriendinnen!! Erg he dat wachten tot de volgende!! Wel goed om je geduld op de proef te stellen ;)
    Enneh.. deze juf is niet zo tevreden over je spelling dame xD Dat Engels spreken de hele dag doet je Nederlands geen goed, haha ;p (Sorry, kon het niet laten :D)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Ponta Delgada

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 112724

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: