Ponta Delgada - Reisverslag uit Ponta Delgada, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Ponta Delgada - Reisverslag uit Ponta Delgada, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Ponta Delgada

Blijf op de hoogte en volg Fleur

25 November 2014 | Portugal, Ponta Delgada

Dag schatjes

Hoe is het met jullie?

Zoals ik al had vertelt gingen we vandaag niet naar Horta maar weer terug naar Ponta Delgada. Ik was allang blij dat we naar een port gingen. Het enige nadeel was is dat we nu eerder weg zouden varen. Namelijk 4 uur. En ik ben om half 3 pas vrij dus voordat ik dan het schip af was moest de crew alweer bijna terug zijn op het schip... awesome.

Goed mijn dag begon in de salon met het opruimen van de crew sale producten. We hebben het niet zo goed gedaan. Hopelijk gaat de sale voor de passagiers beter. We hadden vandaag een special in de Horizon staan waardoor het drukker werd in de salon en ik daadwerkelijk ook echt iets te doen had. Ik had Sergio op pad gestuurd voor mij voor ritsen, de lieve schat! Ik hoopte echt dat hij iets kon vinden want het kan echt niet meer. Het is gewoon genant.

Goed het systeem wilde niet mee werken, waardoor ik niet mijn papier werk niet kon doen tot de receptioniste terug kwam van haar vrije ochtend. Daardoor liep ik rond kwart voor drie, drie uur de spa pas uit. Eerst dacht ik om er helemaal niet af te gaan, maar toen dacht ik, nee wil toch even wat frisse lucht. Dus ik mijn kleren aangetrokken, jas aan en naar buiten. Van de frisse lucht was weinig te merken het stonk naar paarden poep. Maar goed als ik in een port ben heb ik wel goed internet en kon ik iedereen berichtjes weer ontvangen, afluisteren en beantwoorden. Altijd prettig!! Zeker na 5 zeedagen. Opeens komt Maruschka uit de bus, om het schip weer op te gaan. Zegt ze: Fleur I've got a surprise for you. Dus ik moest even twee tellen nadenken. Maar ze had ook ritsen voor me gekocht!! Oohhh ik kon der wel zoenen. Het waren er twee en ik heb drie broeken. Maar dat kon me geen reet schelen heb in ieder geval twee broeken die gewoon goed functioneren. En misschien heeft Sergio ook nog gekocht.

Toen het weer tijd was om terug te gaan het schip deed ik dat maar netjes. Was weer uit de machine gehaald. (echt een huisvrouw :P) Ik ben vandaag nog naar de gym gegaan. Je kan wel raden dat het feit dat ik het nu meld wat ik de afgelopen dagen heb gedaan :P Maar het voelde wel weer goed. Of naja eigenlijk niet, maar na afloop was ik trots op mezelf dat ik gegaan was en dat voelde goed ;)

Verder heb ik niet zoveel gedaan. Ik vind het echt heerlijk om vrij te zijn ;) Dat doet je soms echt goed! Ik moet nog even de rest van mijn uren uitrekenen want dan kan ik die nog opnemen voordat de nieuwe manager komt. Dat was het weer voor vandaag!

Love you xxx

  • 26 November 2014 - 14:39

    Jill:

    Hmm... jammer dat je er niet lang af kon. Dat is toch balen! Wel super lief dat je collegaatjes ritsen voor je gaan halen/hebben gehaald! Kan je in ieder geval weer je broek normaal dicht doen xD
    Je hebt gesport!! Wat goed! Don't feel guilty, want de laatste keer dat ik gesport heb, kan ik me niet eens meer herinneren :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Ponta Delgada

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 112703

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: