Zware irritatie - Reisverslag uit Ponta Delgada, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Zware irritatie - Reisverslag uit Ponta Delgada, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Zware irritatie

Blijf op de hoogte en volg Fleur

01 December 2014 | Portugal, Ponta Delgada

Heey liefjes

Vandaag is het de laatste dag van de cruise!

Zoals ik al had vertelt was ik lekker in de ochtend vrij. We hadden wel een seminar om twaalf uur dus ik ben om kwart voor twaalf maar naar boven gegaan om te bespreken wat en hoe we het gaan doen, want daar had ik geen benul van. Kom ik boven zijn er twee kapper bezig met klanten en de ander is verdwenen. Dus toen moest ik het zelf gaan doen. En ik had geen idee wat. En er was niet echt iemand die mij normaal en gezellig kon helpen... Het was een fantastische ochtend... not. Ik weet niet waarom maar zat er vandaag erg doorheen. Ik kon niet goed de reden plaatsen waarom ik me zo voelde. Maar goed ik begon mijn seminar en later kwam Marieke me ook helpen. Die heeft de halve seminar gered omdat ze over make-up ging praten. Ondanks dat alle klanten het heel leuk vonden hebben we niks verkocht ofzo. Dus een heel groot succes was het niet.

Na mijn seminar moest ik op deck 3 promotie staan met de tafel. Dus ik al mijn spulletje opgeruimd en mijn prijslijst gepakt en naar beneden gelopen. Kom ik beneden, is alles weg. Of naja het bed stond er nog alleen de producten niet. Ik naar boven bellen. 'ja de producten zijn weg gehaald omdat je te laat was je moet ze komen halen.' Nou mensen ik kon wel janken. De manier waarop deze dag ging was echt niet prettig. En als je je dan al niet helemaal lekker voelt is het heel snel gedaan. Goed ik weer alle producten halen, tafel opzetten en wachten tot ik met pauze mocht.

Na mijn pauze had ik een klant, maar deze klant had een gratis behandeling. Omdat de vorige behandeling niet goed was uitgevoerd was deze dus gratis. Goed het was verder een lieve vrouw dus zo erg was het niet. Ik zat er zelf erg doorheen en ik kon niet wachten tot vandaag voorbij was. Ik had nog een kleine meeting met Francheska en die was gelukkig weer een stuk vrolijker dan in de ochtend, wat het weer een stukje minder erg maakte. Ze had een beoordelingsformulier van mij ingevuld. En over het algemeen is erg tevreden over mij. Ik had bijna een vijf voor mijn service geloof ik. Net een klein puntje van detail waar ik aan moest werken. Verder was me retail het enige wat echt wat lager was, maar dat had aan het begin een 0 geweest :P Dus ik ben wel tevreden en ik blijf gewoon mijn best doen en dan komt het vast wel goed.

Verder hadden we vandaag ook nog port clean. Die ik bijna in mijn eentje heb staan doen, ook frustrerend. Maar goed alles is weer schoon en netjes. We hebben na werk nog even bij Francheska in haar cabin gezeten. Ik ga haar wel echt missen! Ik hoop dat hier alles ook gewoon goed blijft gaan ook met de nieuwe manager. We hebben in ieder geval een goed team dus met elkaar kunnen we het vast wel aan!

Ik hou jullie op de hoogte!

Love you xxx

  • 04 December 2014 - 18:27

    Jill:

    Hoi lieverd,
    Ja sommige dagen gaan gewoon niet zo soepel als dat je hoopt. Gelukkig kan je lekker je frustraties bij ons kwijt! Hopelijk gaat het nu alweer wat beter. Wel erg positief dat je beoordeling zo goed is verlopen, fijn meissie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Ponta Delgada

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 112709

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: