Waardering - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Waardering - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Waardering

Blijf op de hoogte en volg Fleur

04 Januari 2015 | Spanje, Isla de Tenerife

Heey schatjes

Laatste formal night vandaag!

OMG en wat een dag. Ik zal het jullie zo goed mogelijk proberen uit te leggen :P. Ik begon de dag met een keratine treatment, nou daar was ik al heel blij om omdat heel veel mensen die te duur vinden. Goed ik netjes mijn keratine behandeling gedaan. Vraagt ze aan het einde: Ja heb je iets om de kwaliteit te behouden. Dus ik; jaaaa tuuurlijk :P Ik had twee producten gepakt met het idee daar gaat ze er 1 van kiezen. Ik had een deep conditioning en een leave-in conditioning. Vervolgens vraagt ze naar shampoo. Dus ik een shampoo gepakt en ook maar de conditioner erbij gepakt, niet geschoten altijd mis. Dus ik alles uitleggen. Zeg ze; oke ik neem ze. Toen was ik voor twee tellen even van slag. Ik wilde bijna vragen; weet u het zeker :P Dat deed ik maar niet. Ik pakte alle vier de producten hup in de tas, snel afrekenen en wegwezen :P hahaha. Nee ze was echt super aardig en heeft me heel vriendelijk bedankt voor alles wat ik voor haar heb gedaan! Super lief.

Zo dat was met 1 klant al mooi 190,30 pond verdient. HOPPAA!!! De tweede klant na haar wilde iets voor haar wallen onder der ogen. Dus ik een serum aangebracht zodat ze kon voelen. Vervolgens de serum en het masker uitgelegd en aan het eind van de behandeling nam ze ze alle twee mee :P Ik ga lekker!!!!!! Ik was weer helemaal happy. Verder heb ik niks verkocht vandaag, maar vond dit wel bijzonder :P

Verder is er nog een klant die elke formal night bij mij is geweest. Ze vertelde mij de tweede keer dat ze kwam dat aan haar werd gevraagd wie haar cruise speciaal heeft gemaakt. En toen heeft ze mij opgegeven!!!!! Aaaahhhhh zooo lief!!!!!! Ik was helemaal blij. Ik had haar haar die avond gekruld en vandaag vertelde ze hoeveel complimentjes ze wel niet heeft gehad en hoe goed het wel niet heeft gezeten. Nou ik kan je vertellen dit soort dingen maken je werk het echt waard. Alle stomme klanten gooi je liever over boord, maar klanten zoals deze zijn geweldig.

Ik had nog een klant, zij heeft altijd een kapster thuis. En nadat ik haar haar een keer had gedaan wilde haar zoon mij mee naar huis nemen omdat die kapster thuis er eigenlijk toch niks van kan. Vandaag kwam ze weer en maakte ze de opmerking dat ik mijn koffers maar moest gaan pakken :P Dit maakt je werk echt bijzonder.

Ondanks dat was het toch zware dag. En mijn manager laat ons niet eens vroeg gaan, nee we moeten blijven tot half tien. Daarna moeten we snel omkleden want we hebben een pool party. Dat klinkt leuk totdat je hoort dat de shops ook mee doen. Ik heb niks tegen de shops mensen maar ik heb ook niet heel veel met ze. Anyway we gaan het meemaken. Vanavond gaat ook de klok weer een uur vooruit dus een slechtere dag had ze echt niet kunnen kiezen!!

Morgen ben ik weer een halve dag vrij! Wel in de middag dus moet er toch vroeg uit, maar denk dat ik een lekker middagdutje ga doen ;) Lekker rustig aan! Dan daarna nog 1 dag en dan beginnen we aan onze world cruise. Ik kan het niet geloven dat het nu echt zover is. Ik probeer niet teveel af te tellen tot juni, maar dat lukt niet heel goed. Maar ik ga me best doen!

Love you xxxx

  • 04 Januari 2015 - 15:16

    Joyce:

    Heey fleur!!

    Ben je nog op de Canarische eilanden?! Want vannacht vlogen wij weer terug naar Nederland en vanaf de lucht zagen we een heel groot cruiseschip varen bij de Canarische eilanden vanaf de lucht!! Dus Sjoerd en ik helemaal enthousiast dat dat jou schip was natuurlijk! (Maar misschien zijn er meer cruiseschepen momenteel rond de Canarische eilanden??) hihi maargoed misschien hebben we je dus vanuit het vliegtuig gezien! Leuk dat je zulke fijne klanten hebt!! En nog een elykkig nieuwjaar meis!


    Cxxxxxxxx

  • 07 Januari 2015 - 15:59

    Jill:

    JEAHH, lekkur Fleurtje!!! Die vrouw heeft gewoon én een dure behandeling én vier producten gekocht! Duidelijk getrouwd met een rijke vent xD
    En wat een ongelofelijk compliment van die ene vrouw! Dat moet je zo ontzettend goed doen! Gaaf om te horen. Inderdaad, van dit soort klanten moet je extra genieten.
    En dan tot slot een vrije dag, heerlijk! (ondertussen zit je al op de wereldcruise, maar goed :D)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Isla de Tenerife

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 112687

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: