Crew klantjes - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Crew klantjes - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Crew klantjes

Blijf op de hoogte en volg Fleur

11 Januari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Dag luitjes!!

Vandaag een port dag, maar niet voor mij :P

Ik mag vandaag lekker werken!!! Ik heb vandaag wel wat klantjes gehad. Het was bijna drukker dan mijn formal night :P Nu was de helft crew, maar dat vind ik altijd zooo leuk!! Vandaag had ik Rob in mijn stoel, hij speelt de trombone (geen idee of je het zo schrijft, maar het is een grotere versie van een trompet :P). En hij wilde bijna kaal, nummer 1 helemaal. Prima!!! Zzzzzzzt alles eraf!! Snel klaar overigens. Daarna zou James komen. Hij had wel aan gister tegen mij gezegd, waarschijnlijk heb ik een kater. Waarop ik zei; geeft niet ik zal niet tegen je kletsen. Tien over half elf was James er nog steeds niet. Waarop mijn collega zei; bel hem. En toen dacht ik; neee ik wil hem niet wakker maken. En uiteindelijk bleek ook dat hij nog lag te slapen :P En hij had geen kater, hij was gewoon nog dronken :P. Dat is hier op het schip overigens heeel normaal :P

Na James kwam Jake. Jake ik echt geweldig. Hij speelt fluit en saxofoon geloof ik. Ik kan nog wel een grappig verhaal vertellen. Misschien klinkt het voor jullie niet zo grappig zo meteen maar voor mij was het erg grappig. We hadden onze kerstmisparty in de crewbar. Dus op een gegeven moment komt Jake binnen. Naja Merry christmas je kent dat wel. Vervolgens vraagt hij of ik zijn broertje heb gedaan. Om even duidelijk te maken, ik heb zijn broertje nog nooit ontmoet, ik wist niet eens dat hij een broertje had. Dus ik vraag hoe ziet hij eruit. Waarop hij antwoord; He looks like Jesus. Oke... :P Goed er was wel een persoon die bij mij op kwam, maar weet ik veel of dat zijn broertje is en ik had die persoon ook niet gezien. Ha fijn de volgende dag lopen ze samen langs de spa. Dus ik; Ahh you found (en toen wilde ik zeggen; Jesus. Maar toen dacht ik misschien noemt hij zijn broertje alleen maar zo als hij dronken is of er niet bij is) your brother. Naja de persoon die ik in mijn hoofd had was dus inderdaad zijn broertje. Was wel grappig!! (voor jullie waarschijnlijk nu niet :P) Anyway Jake heeft zelf ook wat langer haar met krullen. We gingen van hem een Jesus 2.0 maken, want we gingen laagjes knippen :P Het zag er goed uit en hij vind het ook geweldig dus dat is belangrijk. Maar ik kan zo lachen met die gozer! Heerlijk!!!

Nou na die klantjes was ik eigenlijk wel een beetje rustig :P Dus we mochten weer op promotie staan. Whoehoe. Aan de andere kant soms ben ik wel blij dat ik even ergens anders in het schip mag staan. Soms is bij de spa staan helemaal niet relaxed. Dus dan maag liever op deck 3 rondhangen :P

'S avonds hebben we nog het stock opgeruimd wat we hadden gekregen in Southampton. Dus we zijn weer van het een en ander voorzien, altijd fijn. Hoop wel dat we nog iets meer stock krijgen gaande weg anders word het als nog zeuren geblazen. Maar goed. We gaan het allemaal zien en meemaken. Morgen nog een dag werken (de klok gaat overigens weer achteruit. Sterke nog de klok gaat alleen maar achteruit!!! Whaajooo heeeeerlijk!!) En dan ben ik bijna een ochtendje vrij :)

Love you xxx

  • 12 Januari 2015 - 20:55

    Jill:

    Ooh heerlijk jouw enthousiaste en gekke verhalen. Ik heb me ook uiterst zitten vermaken hier achter mijn laptop! :)
    Vooral dat verhaal over die James is GENIAAL xD Ik hoop niet dat hij dit ooit te lezen komt, want écht positief komt hij niet in het verhaal naar voren ;) Super leuk dat je de crew ook mag knippen en dat is meteen weer die mond-tot-mond reclame waar ik het eerder over had :D
    Moest ook zo lachen bij dat "Jesus" moment!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 112598

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: