Ponta Delgada - Reisverslag uit Ponta Delgada, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Ponta Delgada - Reisverslag uit Ponta Delgada, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Ponta Delgada

Blijf op de hoogte en volg Fleur

18 Januari 2015 | Portugal, Ponta Delgada

Dag liefjes

Vandaag zijn we in Ponta Delgada.

Hier ben ik al twee keer geweest, maar alle twee de keren had ik precies 1 uur om iets te doen. En dat was het schip af rennen wifi scoren en weer terug het schip op. Dus ondanks dat we 's ochtends de drill hadden kon ik in ieder geval rustiger aan doen. Niet dat ik nu heel veel meer van de stad heb gezien. A het was zondag en dus was veel dicht. En B vond ik de wifi, een lekker kopje warme chocolade melk en iets lekkers te eten wel belangrijker. De wifi was niet heel erg fantastisch, maar mijn blogs zijn geplaatst.

Na mijn uitje buiten was het dan toch weer tijd om terug te gaan naar het schip :(. Werkkleren weer aan en hoppa aan het werk. Ik ben vandaag ook nog even naar onze fantastische dokter gegaan... Omg ik heb zo'n hekel aan die vent. Er kan geen lach vanaf. Als je iets niet weet kijkt ie je aan alsof je dom bent, noouuu ik heb geen goed woord voor hem over. Goed ik heb in ieder geval mijn strepsils en ik hoop dat deze dokter weer snel van boord gaat. Maar dat zal wel weer niet. Zoveel geluk heb ik niet :P

Verder had ik een of twee klantjes,niet zo veel maar wel iets te doen. heel veel meer is er eigenlijk op het werk niet gebeurd. We hadden vanavond een feestje. Battle of the DJ's, whoehoe. Daar gaan we dan maar even heen. Aangezien ik sinds de 31e al niet meer naar een feestje ben geweest. Het was wel gezellig! Ik ben om half 2 maar weer terug gegaan, aangezien ik me niet zo heel lekker voelde. Onze klok ging ook weer een uur achteruit ik vind het fantastisch!! Hoe meer slaap hoe beter. Ik kan jullie alvast waarschuwen. Als ik thuis kom ga ik slapen :P En de wekker gaat de eerste twee dagen niet en daarna pas om half elf ofzo :P Ze zeggen overigens dat als je thuis komt dat je helemaal niet goed kan slapen in je eigen bed. ik ben benieuwd of ik daar ook last van heb. Ik denk dat het wel mega raar word als ik vogel hoor fluiten als ik wakker word. Voorlopig is het allemaal nog niet zo ver. Ik ben wel al BIJNAAAA op de helft :P Aftellen jongens!!!

Owwwhh vergeet ik helemaal te vertellen!!! Toen we weg vaarde uit Ponta Del Garda zagen we dolfijnen!!!! Whiehoee zooo leuk!! Ze zijn wel maar klein naast onze boot :P

Love you xxx

  • 25 Januari 2015 - 20:58

    Jill:

    Bijna over de helft!! WOW!! Gaat snel!!
    Wat super gaaf dat je dolfijnen hebt gezien!! Te gek he! Heb ze nog nooit in het wild gezien.. Hoop het echt een keer mee te maken. Had je tijd om foto's te maken?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Ponta Delgada

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 112727

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: