Ochtend vrij! - Reisverslag uit Ponta Delgada, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Ochtend vrij! - Reisverslag uit Ponta Delgada, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Ochtend vrij!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

18 Januari 2015 | Portugal, Ponta Delgada

Dag liefjes

Vandaag was ik lekker de ochtend vrij!

Wat resulteerde in heel lang slapen en laat je bed uit komen. Heerlijk is dat toch!! Vervolgens moest ik toch nog wel een beetje haasten want moest al on 12 uur beginnen met werken. Want het is vandaag weer formal night. Het was weer een beetje druk, niet teveel ;) Ik krijg wel al weer wat meer bekende gezichten terug te zien. Altijd leuk. Dat ene klantje, heb ik vast wel verteld, dat de hele world cruise blijft en dus waarschijnlijk ook de hele world cruise bij mij der haren laat doen. We hebben al een klik! We lopen al te geinen met elkaar, helemaal leuk als je het mij vraagt!!

Mijn dag zou natuurlijk niet compleet zijn als ik niet nog op promotie zou hebben gestaan, dus dat hebben we ook gedaan vandaag. Gelukkig niet heel lang. Maar Jonh stond er ook weer in zijn Hawai shirt dus was weer helemaal gezellig!

Verder hadden we vandaag port clean. Vraag me niet waar dat vandaan kwam en waarom ik heb geen idee. Als je het aan mij vraagt sloeg het nergens op, maar ja dat ben ik ;) Weinig kans dat de manager veel aandacht geeft aan mijn mening ;) Na het schoonmaken hadden we een meeting (zoals altijd) maar deze keer zei onze manager dat ze trots was om onze manager te zijn. Nou dat is toch wel een beetje leuk om te horen!

S avonds hebben Patrick en ik een film gekeken; Now You See Me. Fantastisch film. En met Patrick kijken maakt alles twee keer zo leuk! Gelukkig ging de klok weer een uur achteruit. Ik loop nu 5 uur achter op jullie en het wordt alleen maar meer. Ik geloof dat tot San Francisco nog drie keer de klok een uur achteruit gaat. Dus dan loop ik 8 uur achter, maakt de communicatie lekker makkelijk :P Ik ben er in ieder geval blij mee want ik kan lekker een uurtje langer slapen!!

Love you xxx

  • 25 Januari 2015 - 21:07

    Jill:

    De dag hiervoor om 18.00 uur klaar en nu de ochtend vrij; je gaat nog bijna lui worden ;)
    Wat super leuk dat die klant zo tevreden is en dat je duidelijk d'r binnen hebt gehaald. Ga voor je duimen dat ze vaak bij je terugkomt!!
    Ah shit ja dat is ook zo! We hebben nu veel tijdsverschil ja. Dat realiseerde ik me ook toen ik 's avonds op de bank aan het hangen was en jij lekker op het strand lag te luieren xD Wat is de wereld toch oneerlijk :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Ponta Delgada

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 112686

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: