Touchpoints - Reisverslag uit Ponta Delgada, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Touchpoints - Reisverslag uit Ponta Delgada, Portugal van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Touchpoints

Blijf op de hoogte en volg Fleur

20 Januari 2015 | Portugal, Ponta Delgada

Heey liefjes

Vandaag onze eerste port dag, alleen ik moet werken.

Goed St Maarten had ik gelukkig al gezien, dus dat is niet heel erg. Het zou wel erg rustig worden aangezien iedereen het schip af gaat. We hadden weer een nieuw doel vandaag. Als je twee touchpoints had, mocht je om 6 uur weg. En als je vier producten hebt verkocht kreeg je een extra uur vrij. Nou ik kan je met trots vertellen; het is me beide gelukt!!! :p

Ik zal eerst even uitleggen wat een touchpoint is. Een touchpoint houd in dat je op promotie staat en vanaf daar een klant boekt. Dus heel zwart wit als je de telefoon van een plek op het schip gebruikt om een klant in te boeken heb je een touchpoint. Goed dat is nog niet zo makkelijk als het lijkt en helemaal niet als iedereen van het schip is. Mijn eerste touchpoint had ik vrij snel te pakken. Zij is al een klantje van me en toen heb ik der overgehaald om zichzelf even te verwennen. Hoppa geboekt. Maar ja dan moet je er nog een. En mijn wilskracht was groot!! Ik wilde zo veel mogelijk op promotie staan. En vlak voordat ik bij de gangway op moest ruimen BAM daar kwam mijn tweede touchpoint!!! Whoehoe en toen mocht ik om 6 uur naar huis!!!!! Jeeeeeh!!

Dus ik kon lekker om 6 uur naar huis. Wat eten, nageltjes lakken en klaar maken voor de tropical party. De een na de ander ging afzeggen voor de party dus dat was niet leuk. Uiteindelijk ben ik met Maruschka gegaan en is Jordan er ook nog even bij geweest. We zijn toen maar weer terug gegaan. En op naar het bedje!!

Morgen ben ik lekker de hele dag vrij! Ik kan niet wachten, lekker naar het strand!

Love you xxx

  • 25 Januari 2015 - 21:12

    Jill:

    Wat maak je ons weer super trots!!! Goed gedaan wijffie! Die 'touchpoint' was inderdaad even nieuw (ze verzinnen ook overal een naam voor), maar het klinkt zeker lastig en helemaal op een portdag. Maar ja, daar doet ze het dan ook voor: ze moeten wel wát verdienen.
    Haha de tropical party! Stonden jullie daar dan ook allemaal in hoelarokjes?? xD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Ponta Delgada

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 112676

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: