Aruba!! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Aruba!! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Aruba!!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

25 Januari 2015 | Aruba, Aruba

Heey guys!!!

We zijn er hoor ARUBA!!!!!

Omg heeeerlijk!! We waren in de ochtend lekker vrij. Snel aankleden en hup het schip af. Op naar het strand. Welk strand zullen we nemen. Palm Beach klonk wel leuk. Vervolgens zijn we geloof ik op Eagle beach terecht gekomen of ergens er tussen in. Maar goed het was lekker en er was wifi. Jaaa ik ga het strand niet meer op tenzij ze wifi hebben :P. En dat is echt ideaal kan ik je vertellen. In de zon en dan lekker met iedereen kletsen! Heerlijk!!! Het lijkt heel gewoon voor jullie, mits de zon dan want die schijnt nu niet bij jullie, maar het gewoon hebben van internet zonder je zorgen te hoeven maken over minuten ofzo echt geweldig!! Ik kan niet wachten tot ik dat weer in Nederland heb. En nu mijn fantastisch giffgaff er ook mee is gestopt gaan de internet minuten nog harder. Ik baal er ook steeds meer van dat dat ding het niet meer doet. Gelukkig wel nog op port dagen anders had ik hem helemaal de zee in gegooid.

Maar goed ik lag dus heerlijk op het strand een beetje bruin te bakken. We zijn toen rond 12 uur weer terug naar het schip gegaan. Met de bus! Dat voelde ook wel weer Hollands een stadsbus nemen :P Toch is zo'n ov chipkaart wel handig ;) Bij het schip waren ook nog een heleboel winkeltjes. Ik heb alleen een Aruba strandtas en sleutelhanger gekocht. Ik wilde al heel lang een strandtas en nu heb ik er een :P Arubba is overigens echt wel een leuk eilandje. Ik denk dat je daar zeker leuk op vakantie kunt. En heb het gevoel dat het ook niet zo heel duur is. Vergeleken St Lucia ofzo.

Ik kan je ook wel vertellen dat het toch moeilijk blijft om weer terug te gaan naar het schip. Ik had het er later op de middag ook met Jordan over. Het is een baan waarbij je de hele wereld kan zien en zeker met een world cruise als deze. Maar je vergeet hoe hard je ook moet werken, of hoeveel ports je ook eigenlijk niet ziet. En als je vrij bent ben je ook maar een paar uurtjes vrij, dus ondanks dat je er geweest bent, kan je niet iemand rondleiden daar, want je had maar twee uur ofzo. En begrijp me niet verkeerd het is wel echt super. En ondanks dat de start van de world cruise wat stroef ging, gaat het nu alweer een stuk beter, omdat we in de ports zijn. Maar soms heb je van die realisatie momentjes. Zeker door wat mensen ook tegen je zeggen ;) Maar goed het gaat hier nog steeds goed en ik ben nog steeds happy! En begin de world cruise steeds leuker te vinden, dus gaat helemaal goed ;)

Verder die dag is er niet heel veel gebeurd. Ik had geloof ik wel een klantje, maar niet zoveel. Dus was vrij rustig. Vooral naar buiten gekeken naar hoe leuk Aruba eruit zag. Hier wil ik denk ik nog wel een keer naar terug. Als we dan toch een lijstje maken waar we naar terug willen is dit ook wel een plekje ;)

Owh ik vergeet nog helemaal te vertellen. We hebben weer een nieuw iemand in het team. Fea onze vorige beauty therapist is in St Maarten eraf gegaan en we hebben Branwen er voor terug gekregen (voor alle duidelijkheid het is een meisje ;)) Ik vond zelf de naam ook een beetje appart, maar je went eraan ;)

We gaan nu weer vier zeedagen tegemoet. Dat word waarschijnlijk weer wat meer afzien. We gaan wel door het Panama Kanaal dat schijnt wel weer indrukwekkend te zijn, dus ik ben benieuwd. We gaan het allemaal meemaken!!

Love you xxx

  • 25 Januari 2015 - 21:23

    Jill:

    Op Aruba, op het strand.. Klinkt echt als heaven on earth!! ;) En je hebt weer een sleutelhanger gescoord, nice! Hoeveel heb je dr ondertussen al?
    Wat heerlijk om je zo positief te horen en ook te horen dat je nieuwe energie gevonden hebt en er helemaal voor gaat! Goed voor het thuisfront om te horen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Aruba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 112730

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: