Panama Kanaal - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Panama Kanaal - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Panama Kanaal

Blijf op de hoogte en volg Fleur

25 Januari 2015 | Aruba, Aruba

Dag schatjes

Daar zijn we weer!

Vandaag staat het Panama Kanaal op het programma. Voor iedereen die dat niet kent (ik wist het ook niet). Je gaat dan met je bootje door 6 sluizen. Eerst trap opwaarts en aan het eind weer naar beneden. We hadden onze eerste sluis gehad en moesten daarna voor twee uur op anker liggen vanwege tegemoet komende verkeer. Waarom snap ik ook niet want ze hebben naar mijn idee aan beide kanten een sluis. Maar goed ik moest toch in de ochtend werken ik vond het wel prima. Dacht zie ik misschien weer wat meer van het kanaal.

Vandaag kwam mijn klantje weer terug. En samen met mijn manager hebben we besloten wat we gingen doen. Ik hopen op drie maal is scheepsrecht. Naja als je het aan mij vraagt was het niet gelukt. Maar mijn manager vond het gedekt. Prima dan is het gedekt. Vrouw de deur uit. Ik zit er wel aan te denken om toch stiekem de volgende keer haar kleur te veranderen, maar ik durf het niet zo goed. Anyway dat is een zorg voor later. Daarna had ik het genoegen om nog twee mannen te knippen en toen was het alweer lunch tijd.

Ik heb gezellig met Jake en Rob gegeten. Jake heeft iets stom met zijn schouder gedaan, dus die kan amper iets. Daar zitten wij hem mee te plagen ;) Arme jongen :P Om half 3 was ik dan lekker klaar met werken en kon ik naar het kanaal kijken. Eerst snel even de was in de machine gestopt en hup naar buiten. Daar stond de halve crew buiten naar het kanaal te kijken. En ik kwam natuurlijk weer op het verkeerde moment we gingen namelijk net een sluis in. Wat betekende einde kanaal. Het was wel grappig om te zien hoe dat dan gaat, maar ik denk dat ik het mooiste gedeelte van het kanaal gemist heb uiteindelijk. Dus dat is wel een beetje jammer. Daarna gingen we een cocktailtje drinken, Rob trakteerde. Daar zeggen we geen nee tegen :P Voor mij uiteraard alcohol vrij :P Maar nog steeds even lekker!!!

Rond een uurtje of 5 half 6 ben ik naar de crew office gegaan, wat dingetjes geregeld. En daarna weer voor op het deck kijken. Wederom weinig te zien, dus maar weer terug naar binnen en lekker relaxen! Dat hebben we ook maar gedaan. Vandaag gaat ook de klok weer een uur achteruit heeerlijk. We lopen straks 7 uur achter op jullie. Dat is al bijna een halve dag!!

Morgen weer een zeedag, Formal Night. We zullen zien wat dat ons gaat brengen!

Love you xxxx

  • 25 Januari 2015 - 21:27

    Jill:

    Dat kanaal klinkt inderdaad wel heel cool! Jammer dat je het dan net gemist hebt, maar ach, je kan niet alles hebben :)
    Hopelijk is die mevrouw uiteindelijk toch tevreden naar huis gegaan. Ik kan me voorstellen dat je met een vervelend gevoel zit..
    Oeh, free cocktails!! NICE!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Aruba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 113178

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: