Dag skippen - Reisverslag uit Huatusco, Mexico van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Dag skippen - Reisverslag uit Huatusco, Mexico van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Dag skippen

Blijf op de hoogte en volg Fleur

31 Januari 2015 | Mexico, Huatusco

Heey guys

Vandaag weer een zeedag.

Dag 1 van de vier tot San Francisco, verder ben ik niet aan het aftellen ofzo :P Het was weer een Formal Night, maar er was maar weinig aan. Het was dus weer erg rustig. Dus weer veel op promotie gestaan, zoals altijd :P Dus ik geloof dat ik niet heel veel te vertellen heb vandaag :$

Vandaag kwam wel weer mijn lieve, leuke klantje weer. We kunnen echt lekker met elkaar geiten. Zij maakt mijn formal night weer een stukje leuker. Het is wel grappig, ze zei aan het begin van de cruise dat ze elke formal night der haar gedaan wilde hebben. Heeft ze er nu al een gecanceld omdat er maar 1 dag tussen zit :P

Ik ben weer achter een paar dingen gekomen. Wat op zich ook wel interessant is voor jullie om te weten en ik zal je vertellen waarom. Ik ga zometeen namelijk een dag skippen. Dat houd in ik ga slapen op 12 februari en word wakker op 14 februari. Fantastisch toch!!!!! Maar dat houd wel in dat ik echt alle verjaardagen door de war ga halen. Dus als ik te vroeg ben moet je het me maar even vergeven ;).

Eerst waren we (ik) bang dat we valentijnsdag gingen skippen maar we skippen lekker vrijdag de 13e. Nou beter kan je het toch niet hebben :P Ik ben er helemaal blij mee! Gaat mijn world cruise/contract een dagje sneller :P. Het enige wat ik niet weet is of we op het moment dat we weer terug naar europa varen een dag twee keer doen. Ik hoop het niet, maar vrees een beetje van wel. Die informatie houden jullie in ieder geval nog van me tegoed!!

Love you xxxx

  • 07 Februari 2015 - 10:10

    Jill:

    Ik had het er gister met mijn moeder over, maar een dag overslaan is toch wel een raar verschijnsel. Lijkt mij inderdaad wel logisch dat je op de terugweg een dag twee keer doet.. Toch snap ik niet helemaal hoe het werkt ;) Maar vrijdag de 13de skippen is werlijke Dé Béste Dag! Dus ik zou niet klagen xD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Huatusco

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 112689

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: