Kruisverhoor met de kapitein ;) - Reisverslag uit Huatusco, Mexico van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Kruisverhoor met de kapitein ;) - Reisverslag uit Huatusco, Mexico van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Kruisverhoor met de kapitein ;)

Blijf op de hoogte en volg Fleur

31 Januari 2015 | Mexico, Huatusco

Heey liefjes

Vandaag weer een zeedag, wat een verrassing!

Het gaat denk ik een kort verslagje worden ;) Het is vandaag best druk voor een formal night op een world cruise. Zal er waarschijnlijk ook wel mee te maken hebben dat het Captins Cocktail is vanavond. Maar goed we waren lekker bezig. Patrick en ik hadden om twaalf uur de wel bekende sunglow seminar. Nou hou ik er sowieso al niet zo van om dit soort seminars met z'n tweeen te doen. Goed we waren gewoon ons dingetje aan het doen en dat was het wel zo'n beetje. En aan het einde,,,, niemand kocht! Booeeee. Patrick begon tegen een stoel te trappen :P (nadat alle gasten weg waren). Dus dat was niet zo'n groot succes :P

De middag verliep verder vrij soepel. Ben lekker bezig geweest. Mijn lichaam word wel steeds een beetje moeier heb ik het idee. En ik ga niet eens laat slapen!! Maar goed we zien het wel. Ik heb ook weer een loopneus gekregen. Ik hoop dat ik niet weer verkouden ga worden daar heb ik dus echt geen zin in!!! Goed verder gaat het prima met me!! Morgen is de laatste dag voor San Francisco!!!! Omg ben zoo benieuwd. Bij New York wist ik een beetje wat ik kon verwachten maar bij San Francisco heb ik dat niet. Dat word dus gewoon even rustig afwachten tot we er zijn :P

Wat ik nog vergeten ben te vertellen. Ik had toch de kapitein geknipt. We hadden het dus nog uitgebreid over de New York cruise en de storm op de terug weg. Bleek dus dat hij al 300 mile van de course of was gaan varen, kun je nagaan als we er midden in zaten!! :O Maar wat dan ook weer grappig was is dat hij bijna de hele tijd in zijn bed heeft gelegen en alleen maar opstond voor de omroepingen. Wat hij ook nog vertelde, de decks waren namelijk gesloten. Dat het zo hard waaide dat je overboord kon raken. Toch leuke informatie om te weten :P En nu komt het mooiste. Ik vroeg aan hem wat gebeurd er nou als het te erg was dat je eigenlijk niet kan varen. Dan kom je dus elke keer te laat blablabla. Zegt ie: Dat was de reden dat ik ben gaan varen omdat ik het schip af moest ik Southampton! Whaha mooi mijn leven op het spel gezet omdat hij op tijd thuis moest zijn :P Ik kan er nu wel om lachen ;) Heel veel meer nieuwtjes heb ik op dit moment nog niet :P

Vanavond is er karaoke. En aangezien het al eeuwen geleden is dat ik naar de crew bar ben geweest gaan we daar maar even in. Er is nu wel een nieuwe regel. Dat als je wilt zingen moet je dus ergens voorin staan of zitten.... Nou daar houd ik dan weer niet van. Dus ik weet nog niet of er een liedje gezongen gaat worden door mij :P Word vervolgd ;)

Love you xxx

  • 07 Februari 2015 - 10:16

    Jill:

    Ah, balen meis! Jammer van dat seminar. Jullie hebben je best gedaan (L)
    Super 'leuk' dat je al die nieuwtjes hoort van de kapitein. Wel fijn dat je die achteraf hoort, anders zit je toch met een minder lekker gevoel op die boot. Ongelofelijk he wat zo'n boot kan verdragen.. Pf...
    KARAOKE AVOND!! Ik zweer je: als je terug bent, gaan wij een keer karaoken :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Huatusco

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 112669

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: