Februari! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Februari! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Februari!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

08 Februari 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Heey schatjes

Dag 1 van de 4 zeedagen.

Jaa we hebben weer wat zeedagen te gaan. Vandaag is het ook officieel februari! Wat gaat het toch hard :P En deze maand gaat voor mij twee keer zo snel omdat A het is maar 28 dagen en B skip ik de 13e dus eigenlijk is het maar 27 dagen!! Heerlijk toch, ik heb er geen problemen mee!
We hebben nog wat spa tours gedaan aangezien gister een grote flop was! Niet dat het vandaag een stuk beter was :P Er zijn wel een veel australische mensen op het schip gekomen. En die gaan er ook allemaal weer af in Sydney. Ik denk dat Sydney een grotere turn around word dan San Francisco.

Vandaag had ik ook weer het genoegen om weer dolfijnen te zien. Het was dat de klant van Kalantee naar buiten keek en zei; owh kijk er zijn dolfijnen. Dan is voor mij meteen een teken om te stoppen waar ik mee bezig ben en het raam uit moet gaan kijken :P Dus dat deed ik dan ook netjes. Altijd leuk om die beestjes te zien!! Ik zeg het je ook eerlijk had niet verwacht dat ik ze uberhaupt zou gaan zien dus ik ben al heel blij!

Verder is er niet zoveel gebeurd vandaag, dus maar gauw op naar morgen!

Love you xxx

  • 08 Februari 2015 - 11:11

    Jill:

    OOOHHH MY GODD!! SYDNEY!!! Australiers!! Ik ben officieel super stinkend jaloers!!! Dat accent vind ik echt fantastisch! En wéér dolfijnen!! Wat een mazzelaar ben je ook :) Geen fotocamera bij de hand zeker?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Francisco

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 113272

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: