Uitslapen - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Uitslapen - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Uitslapen

Blijf op de hoogte en volg Fleur

08 Februari 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Heey liefjes

Laatste zeedag!!!

Vervolgens nog niet de laatste dag dat ik moet werken want ik ben niet vrij in Honolulu. Ooowh ik ben helemaal vergeten mijn vrije dagen door te geven. Nu kreeg ik die zelf ook pas de eerst zeedag geloof ik. Ik ga het zo meteen allemaal opschrijven.

Vandaag ging mijn wekker om tien uur. Heerlijk geslapen en nog steeds moe (uiteraard :P). Lekker rustig mijn ding gedaan, nog even met het thuisfront zitten kletsen. Daarna was het toch tijd om te gaan eten en daarna door naar werk... Patrick en ik hadden meteen om 12 uur een seminar. Alweer... en weer samen. Ik vind het niet vervelend om dingen samen met Patrick te doen, absoluut niet, maar seminars wel. Want nu gebeurde het dus dat ik de hele tijd heb staan praten en Patrick stond er maar bij. Ja... Schiet ook niet echt op.

We hadden dan wel weer beter resultaat an de vorige seminar want iedereen heeft geboekt du dat is goed. Verder was de rest van de dag er saai en niet echt boeiend. Ik begin ook steeds luier te worden op het werk. Ga vaker een kamer in om even te zitten ofzo. Ssst niet zeggen hoor :P Moet wel met dit soort uren en dagen... Niet gezond!

Wederom was er deze avond geen feestje. Dus kon weer een beetje op tijd gaan slapen. We gingen weer een uurtje achteruit, altijd fijn! We hebben nu 11 uur verschil. Dus ik loop flink achter. Dat doe ik sowieso wel maar nu nog meer :P

Love you xxx

  • 08 Februari 2015 - 11:17

    Jill:

    Hé dat is goed nieuws! Nu wel veel geboekt, goed gedaan!! Maar nogmaals, gewoon aangeven, misschien helpt het :D
    Haha volgens mij snapt het thuisfront je volledig; je staat zoveel op je benen, even zitten af en toe heb je wel nodig. Ik zal niks zeggen ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Francisco

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 112654

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: