Promotie.....GRRRRR - Reisverslag uit Lahaina, Verenigde Staten van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Promotie.....GRRRRR - Reisverslag uit Lahaina, Verenigde Staten van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Promotie.....GRRRRR

Blijf op de hoogte en volg Fleur

16 Februari 2015 | Verenigde Staten, Lahaina

Heey guys

Vandaag was het promotie dag!!

Omg ik heb zoveel op promotie gestaan. Ik had niks in mijn kolom staan en kon dus rustig de hele dag op het schip promoten. We begonnen meteen bij de pool want onze manager wilde niet dat de shops onze plek gingen inpikken. Nou en dan ga je van de pool, naar deck 3, van deck 3 naar de pool, van de pool naar je lunchpauze, van je lunchpauze weer terug naar de pool, wer naar deck 3, toen aar even gekletst met de shoppies, daarna weer terug naar de pool en dan vervolgens maar in de spa gebleven.

Nou dit is echt precies wat ik heb gedaan. Samen met de helft van het team want die hadden ook niks te doen. Owh en ik was zooo moe, zooo moe en Branwen had duidelijk meer energie en die bleef maar praten. Dat ik op een gegeven moment zoiets had van; hou even 5 minuten je mond dicht. Niet gezegd natuurlijk. Vervolgens ben ik dan wel even aar de dokter geweest. Ik wilde me bloed laten testen maar dat wilde hij niet doen. Het zag er wel uit dat hij al wat meer om mij gaf dan eerst, maar ja dat zal we schijn zijn.

Morgen ben ik in ieder geval lekker een ochtendje vrij dus ik kan lekker lang slapen!!

Love you xxx

  • 18 Februari 2015 - 20:55

    Jill:

    Hmm.. dit was dus een wat mindere dag. Jammer dat je dan geen klanten hebt en de hele dag mooie verhalen mag gaan staan vertellen.
    In dit verslag was er in ieder geval niet veel gekomen uit het bezoek aan de dokter. Hij had verder dus geen idee waar het aan lag? Of moet je gewoon op tijd naar bed? ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lahaina

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 112642

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: