Suva - Reisverslag uit Suva, Fiji van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Suva - Reisverslag uit Suva, Fiji van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Suva

Blijf op de hoogte en volg Fleur

27 Februari 2015 | Fiji, Suva

Heey liefjes


Vandaag zijn we in Suva, Fiji!


Ik moest de ochtend werken. Ik moest eigenlijk eerst weer naar de dokter. Die heeft me maar weer aangemeld dat ik wee kan werken dus hup dat moet dan maar. M'n keel gaat echt al een stuk beter maar me lichaam mist de kracht nog. Ik moest op een gegeven moment toch even gaan zitten en iets eten anders ging het niet helemaal goed. Dus dat hebben we dan maar gedaan.


'S middags mocht ik an het schip af, maar mijn lichaam wilde echt niet. Wanneer ik opstond brulde mijn lichaam; Ga zitten!!!! Dus dit keer maar even naar mijn lichaam geluisterd. Ik heb me was gedaan en ben vervolgens films gaan kijken. Ik begon met Dirty Dancing, maar de dvd is een beetje beschadigd dus hij bleef de hele tijd hangen en speelde niet meer verder. Nou toen was mijn geduld ook op en heb ik hem er maar uit gehaald. Toen ben ik Pitch Perfect gaan kijken, kan er geen genoeg van krijgen!! En als laatste eindigde ik met The fault in our stars. Huilen!!!!!! Boooeee wat een zielige film!! Maar ik weet ook dat ik thuis heel erg mis! Want in de film gaan ze naar Amsterdam en toen ik Amsterdam zag moest ik ook huilen.. Ik mis jullie veels te erg!!!!!


Verder heb ik weinig gedaan. Was weer opgehaald en vervolgens maar me bedje in gedoken. Genoeg rust houden ;)


Love you xxx

  • 28 Februari 2015 - 10:44

    Jill:

    Jeetje, ineens twaalf blogs tegelijk! Gelukkig heb ik vakantie en kan ik alles laten vallen om jouw verhalen even te lezen :D
    Wat vervelend om te horen dat je je nog steeds niet goed voelt, maar gelukkig wel als iets beter. Wat verstandig dat je lekker op bed hebt gelegen. The Fault in our stars wil ik ook héél graag zien, maar ik wil eerst het boek lezen. Helaas heb ik nu toch al een beeld van de hoofdpersonen, omdat ik de trailer van de film al heb gezien, maar het gaat om het idee ;) Eerst lekker tranen trekken met het boek en daarna de tissues erbij tijdens de film xD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Fiji, Suva

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 111923

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: