120 dagen - Reisverslag uit Suva, Fiji van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu 120 dagen - Reisverslag uit Suva, Fiji van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

120 dagen

Blijf op de hoogte en volg Fleur

27 Februari 2015 | Fiji, Suva

Heey guys


Vandaag weer een volle zeedag.


Nog drie te gaan en dan zijn we in Sydney!!! Ook wel leuk om te vertellen ik hoef nog maar 120 dagen!! Is niks toch :P Anyway vandaag had ik het best wel druk omdat veel klantjes van de formal night dat ik ziek was verplaatst waren naar vandaag. Dus ik kon lekker aan de slag. Vandaag had ik een klantje die ging trouwen, na 37 jaar samen ofzo. Niet mijn eerste keuze maar he alleen maar leuk voor hen. Dus ik mocht haar haar doen vandaag. Ik heb der helaas niet in der jurk gezien maar wat ik hoorde van de fotograaf die bij hen was was het niet heel speciaal. En ik weet dat haar man de jurk heeft uitgekozen (NOOIT van me leven) zal het inderdaad wel niet zo indrukwekkend zijn geweest. Maar toch jammer dat je het dan niet ziet.


Verder was het ook nog wel een dag van promotie staan. Maar ja zo erg was het allemaal niet. Owh ook nog goed nieuws; mijn amandelen zijn zo goed als over. Heb wel nog een scherpe keelpijn als ik slik maar dat is het. Voor de rest kan ik weer eten en drinken, ik voel me bijna weer gelukkig! Ik ben pas echt gelukkig als ik jullie straks allemaal weer kan zien en vasthouden!!!!


Owh ik wil ook nog even iedereen bedanken voor de lieve berichtjes die ik heb gekregen toen het iets minder met me ging ;) Dat doet me heel goeed en ik waarder het enorm!!! En zoals jullie al zeiden, ja op dat moment zit je toch liever thuis. Ik ben zo blij met jullie!!! Nu moet ik stoppen anders ga ik

weer huilen ;)


Heel veel meer is er niet gebeurd. Er was een feestje vandaag maar ik vond het slimmer van mezelf als ik gewoon lekker ga slapen. En dat heb ik dan ook maar gedaan :)


Nog drie zeedagen!!


Love you xxxx

  • 28 Februari 2015 - 10:47

    Jill:

    Ah joh, die 120 dagen zijn voorbij voor je dr erg in hebt ;p
    Super bijzonder dat je het haar van een bruidje mocht doen!! Haha, nee die jurk ga ik ook zelf uitzoeken! Die mannen hebben toch geen idee hoe een mooie bruidsjurk eruit ziet!! Het is mijn dag, dus mijn jurk xD
    Wat fijn om te horen dat het elke dag weer iets beter met je gaat! Hopelijk is het ondertussen al over, maar dat lees ik zo wel ;) Ik loop ruim tien dagen achter ja! xD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Fiji, Suva

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 111834

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: