Medical sing off 2.0 - Reisverslag uit Suva, Fiji van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Medical sing off 2.0 - Reisverslag uit Suva, Fiji van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Medical sing off 2.0

Blijf op de hoogte en volg Fleur

27 Februari 2015 | Fiji, Suva

Heey schatjes

Nou laatste dag.

En ik ben weer medical sign off. Ik kan er niet veel over uitwijken. Ik ben de afgelopen twee dagen elke dag bij de dokter geweest en ik ben nu dus weer sign off.. En ik voel me een beetje nuttenloos omdat ik wel het gevoel heb dat ik kan werken, maar de dokter stond er op dat ik signed off werd.

Dus ja. Dan maar de hele dag films kijken, waar ik anders ook geen tijd voor heb.

Ik heb de Holiday weer gekeken want vond hem erg leuk. Daarna ben ik Ratatouille gekeken. Ik had di film nog nooit gezien en nooit echt de neiging gehad om hem te kijken maar hij was wel leuk. Vond het echt een film voor Maurice!!


Na die films weer even bij de medical geweest en weer medicijnen gekregen. Het is allemaal afwachten, ook voor mij. Zodra ik meer weet laat ik het jullie weten!! Maar alles komt vast wel goed! Ik kan nog wel lachen. Naja een beetje ;) Ik ben wel echt helemaal klaar met mijn manager. Nog meer dan dat ik al was. Ik was namelijk vanmorgen naar de dokter gegaan. Ik ben toen weer terug gekomen in de spa en ik moest weer terug naar de medical met wat informatie. Dus ik had al tegen Keon (receptionist) gezegd dat ik sign off werd, vervolgens terug naar medical gegaan. Toen alles geregeld was weer naar boven gegaan. Kom ik boven moet ik mijn manager bellen. Ik bellen; Hey Hannah, the doctot signed me off again.

Hannah: Where were you?

Ik: In the medical.

Hannah: No you were not. You were not in the medical, your cabin, the mess.


Nou je kan begrijpen dat ik hem van binnen dan wel flip! Ik had tegen Keon gezegd dat ik weer naar de medical moest en als er iemand is die niet iets doet wat niet mag dan ben ik het wel!!! Nou ze kan echt de pot op. Man over booord!!!! Mijn god. Ik hoop dat als alle mailtjes van de dokter krijgt misschien nog eens 2 keer nadenkt idioot. Nou dus jullie begrijpen me wel dat ik er klaar mee ben.


Echt een goed woord voor mijn manager heb ik niet echt over en iedereen mag het weten!! :P

Goed dat laten we ook weer achter ons ;) Ik ga nog maar wat filmpjes kijken en wachten tot we in Sydney zijn ;)


Owh ik weet wel mijn vrije dagen voor de volgende cruiseleg


- 26-2: Airlie Beach (hele dag)

- 5-3: Bitung (hele dag)

- 7-3: Kota Kinabalau (8:00-2:30)

- 12-3: Shanghai (hele dag)

- 15-3: Hong Kong 1e dag (2:30-eind)


Love you xxxxx

  • 28 Februari 2015 - 10:56

    Jill:

    Misschien wel goed om gewoon weer een dagje in bed te blijven. Rust nemen werkt altijd het beste! Die manager moet je inderdaad gewoon over boord gooien en als het enigszins kan niks van aantrekken. Wat een onsympathieke bitch :O
    Goed... Super lekker dat je drie keer een hele dag vrij bent!! En nog wel in Shanghai ook!!! Je gaat er neem ik aan wel op uit toch?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Fiji, Suva

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 112389

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: