Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Brisbane

Blijf op de hoogte en volg Fleur

27 Februari 2015 | Australië, Brisbane

Heey liefjes


Vandaag zijn we in Brisbane.


Officieel ben ik natuurlijk niet vrij, maar ik moet naar het ziekenhuis voor testjes. Ik was rustig handdoeken aan het vouwen en voor ik het wist was het al half tien en mocht ik weg van werk op naar het ziekenhuis. Snel omkleden en naar de medical gelopen een brief ophalen en wegwezen. Samen met Maruschka in een taxi gesprongen. 70 dollar..... Hoppa nou doet u mij ook maar een ritje terug :P Daar aangekomen wat papiertjes ingevuld en daarna door naar de dokter. Gepraat en toen was het tijd om alle sample af te nemen, bloed geven en alles. Er word weer op van alles getest. En nu is het eigenlijk gewoon wachten op de uitslag. Ik moet dinsdag weer bellen voor de uitslag.


Nou wij weer terug in de taxi naar het schip weer 70 dollar ;) Daar gaat je salaris :P Op het schip omkleden, lunchen en weer terug aan het werk. Er was weinig gebeurd. Ik heb drie klantjes gehad geloof ik. Twee crew en een echte klant. Maar niet geretaild... Dus drie keer raden wie er morgen om 7 uur bij de breakfastclub mag gaan zitten :P Jeeeh meeeeeee!!!! Gaat mijn wekker morgen lekker om 6 uur :) Lucky me!


Dus ik ben maar vroeg gaan slapen, morgen formal night dus hopelijk word het een beetje druk en kan ik wat verkopen ;)


Love you xxx

  • 28 Februari 2015 - 11:11

    Jill:

    Jammer van die 140 dollar, maar wel fijn dat je je helemaal laat testen. Weet je meteen hoe het zit. Ook wel lekker dat je dan een halve werkdag mist én van het schip af mag. Ondanks dat je niet veel van Sydney gezien hebt. In ieder geval vanuit het autoraam :D
    Shit man, balen van morgenochtend.. Duimen dat je morgenavond inderdaad iets gaat verkopen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 112653

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: