Hong Kong 2.0 - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Hong Kong 2.0 - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Hong Kong 2.0

Blijf op de hoogte en volg Fleur

22 Maart 2015 | Hong Kong, Hong Kong

Heey liefjes

Hong Kong 2.0 :P

De wekker ging rond 9 uur. De winkels waren toch niet eerder open dan 10 uur. Ik heb me aangekleed en me redelijk embarkation ready gemaakt. Ik ben toen alleen naar buiten gegaan. Ik wilde niemand wakker maken en ik had ook eigenlijk geen zin in mensen en wilde gewoon even mijn eigen ding doen. Ik ben naar de starbucks gegaan. Even wifi gepakt, ontbeten en een vies drankje gedronken. Daarna weer terug naar de shoppingsmal.

Ik heb nog even wat geshopt. Heel irritant overigens dat de winkels zo laat open gaan. En ook allemaal op verschillende tijden. De een om 10 uur de ander om half elf en dan weer elf uur... pfff.... gooi gewoon open ik wil spullen kopen :P Anyway ik ben in ieder geval geslaagd dat was het belangrijkste. Daarna was het alweer tijd voor mij om naar het schip te gaan. We moeten om half 1 weer werken. Kom ik terug in mijn kamer om vijf over half 12. Heeft mijn lieve manager een bericht achter gelaten op de telefoon dat ik om kwart voor twaalf bij de gangway moet staan. Oke awesome... Kan niet eens lunchen. Ik snel omkleden en hup naar boven.

Eenmaal bij de gangway iedereen een beetje begroet, raffle tickets uitgedeeld aan de nieuwe mensen en crosspromotion gedaan naar de foto's :P Dat ging me overigens een stuk beter af dan naar mijn collega's :P Om een uur kwam Marloes mij aflossen en mocht ik even snel eten. Ik snel eten en mijn was in de machine gedaan :P Vervolgens weer naar boven. Verder met de spa tours. Ik had verwacht dat het echt dood zou zijn omdat er maar 600 mensen af zijn gegaan, dus dan kunnen er ook maar 600 terug komen. Maar de spa tour verliepen drukker dan die in Sydney en San Francisco, dus nog best goed gedaan dan zo ;) Ik had zelfs meteen een klant. Ze was welliswaar eerder bij mij geweest, maar toch telt nog steeds al zeg ik het zelf :P

Owh ik kan nog wel even vertellen wat er inmiddels weer aan de hand is in de spa. Wij waren Patrick en Ligaya gisteren kwijt geraakt. En wij zijn gewoon naar de lichtshow gegaan zoals afgesproken. Goed ik zag ze dus weer vandaag. Dus ik vraag heel normaal aan Patrick; Wat heb jij gister gedaan. Zo van he wat heb je gedaan waardoor je te laat was ofzo. Zegt ie; Ik wil er niet over praten. Ik wil er niet over praten. Ik: I er iets gebeurd? Ben je boos? Hij: Ik wil er niet over praten ik wil er niet over praten. Nou ik kan je vertellen dan ben ik er wel een beetje klaar mee. Hij laat ons zitten en geeft nu ons de schuld. Goed Lei Lei was ook overstuur. Ook door Patrick. Dus er hangt weer een hele gezellige sfeer in de spa. Hoe dit allemaal gaat eindigen geen idee. Maar ik heb mijn twijfels er over.

Verder heb ik weer goed nieuws want de 4 tunes zijn back!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Whoehoe!! Het is weer show tijd. Ze treden morgen op dus daar moeten we heen!!! Verder heb ik niet zoveel te vertellen. Owh ja mijn vrije dagen. Ik weet het niet helemaal tot Dubai want ik snap het niet helemaal, maar ik heb wel een aantal porrts voor jullie.

- 18-3: Sanya (2:30-eind)
- 20-3: Phu My (8:00-2:30)
- 22-3: Leam Chabang (hele dag)
- 25-3: Singapore (hele dag)
- 31-3: Mumbai (8:00-2:30)

Zoals ik al zei de rest weet ik nog niet maar die houden jullie te goed van mij!

Love you xxx

  • 04 April 2015 - 14:20

    Jill:

    Shit.. dat was even een andere planning van de dag. Wel mooi dat je geslaagd bent, want dat is wel handig :)
    Hmm.. rare situatie met die Patrick. Ik vroeg me inderdaad wel af wat er met die andere twee was gebeurd, want dat hadden we nog niet gelezen. Maar goed: nu weet ik het alsnog niet xD Wellicht dat je het intussen al wel weet.
    AHHH The 4 Tunes!! Ik wil ze zo graag horen! Kan niet wachten om je CD te beluisteren :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Hong Kong

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 112693

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: