Mumbai - Reisverslag uit Bombay, India van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Mumbai - Reisverslag uit Bombay, India van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Mumbai

Blijf op de hoogte en volg Fleur

06 April 2015 | India, Bombay

Heey liefjes

Vandaag zijn we in Mumbai!!

En zoals jullie al weten kan ik het schip niet af. Maar iedereen moest wel door de immigration, of naja dat dacht ik. De mensen die uit India kwamen mochten eerst en dan voor alle overige nationaliteiten mochten om kwart over 9 komen. Nou daar gaat mijn uitslapen. Ik kwart voor 9 mijn bedje uit en een beetje klaar maken, zodat ik een soort van fatsoenlijk de immigration door kon. En daarna ook meteen door naar het ontbijt. Kom ik bij de crew mess waar de immigration gehouden word, is er niemand. Blijkt dat ook nog niemand van de indian people gezien is!! Nou dat was echt erg!! En ook echt lullig voor hen. Ze gaan hun eigen land in waarom moeten ze uberhaupt door de immigration en dan loopt het ook nog zo uit. Sommige familieleden hebben 12 uur gereisd om hun kind te zien en dan lopen ze zo uit!!

Ik ben dus maar eerst rustig gaan ontbijten. Vervolgens om half elf kwam ik weer beneden en nog steeds was niemand gezien en iedereen was zwaar gefrustreerd. Het was echt zielig. Toen ik bijna in mijn kamer was kwam er een melding dat crew zich ook mocht gaan melden. Nou iedereen rennen. Ik had zoiets ik wacht wel even ik kan er toch niet af. Dus ik ben rustig mijn was gaan doen. Verslagen weer helemaal bij getypt en verzonden en geplaatst met hulp van Nadine (dankjewel). Vervolgens rond een uur of half 12 dacht ik nou ik ga ook maar door de immigration. Kom ik daar aan.... Vraagt iemand; Fleur heb jij een seamansbook? 'Nee, maar ik dacht de je sowieso door de immigrration moest.' 'Nee hoor.' OMG helemaal vroeg opgestaan voor niks ;) Naja mijn verslagen en mijn was is gedaan. Dus nog een beetje nuttig was het wel.

Vervolgens weer terug naar me kamer nog een klein dutje gedaan. Omgekleed en weer klaar gemaakt voor werk... En ik was dus eigenlijk nog druk ook :O Veel crew wel, maar man ik moest haasten. Dus de dag ging zo eigenlijk heel erg snel. Ik heb nog even op de gangway gestaan. En alle Indian people met tassen en big smiles het schip weer op zien komen.

De meningen over Mumbai zijn overigens echt mega verdeeld. De een vind het fantastisch en de ander vind het echt verschrikkelijk en wilt er absoluut niet van af. Het is zo raar. Dus ik weet niet echt wat ik er van moet vinden ;) Weet niet of ik nu wat gemist heb of niet. Ik denk het wel, al is het maar een ervaring.

Nu we Mumbai hebben gehad komen we alweer een stuk dichter bij Dubai! Nog een par daagjes!

Love you xxx

  • 14 April 2015 - 19:46

    Jill:

    Dat van het schip af blijft altijd een organisatorische rompslomp he... Vervelend!
    Gelukkig heb je nog lekker in de cabin dingetjes kunnen doen en loop je weer bij. Want wij liepen inderdaad een beetje achter. Ach, voorlopig loop ik nog achter, dus ga gauw door met je volgende blog :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Bombay

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 112713

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: