Abu Dhabi?? - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Abu Dhabi?? - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Abu Dhabi??

Blijf op de hoogte en volg Fleur

06 April 2015 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Heey guys

Vandaag Abu Dhabi!

En zoals vermeld in mijn vorige verslagen lekker aan het werk. We hadden wel degelijk iets te doen vandaag want we moesten alle producten tellen. Nou als ik ergens een hekel aan heb is dat het wel. Gelukkig hoefde we niet (zoal bij mijn eerste keer) alle productn ook echt daadwerkelijk uit de kasten halen en verspreid neer zetten. Dat was echt niet leuk. We mochten nu gewoon uit de kast tellen. Wat een stuk makkelijker is. En het is bizar hoeveel we van bepaalde dingen hebben. We hebben 201 professional Phyto joba maskers... Nou en we gebruiken die dingen echt amper!!! Agh niet mijn probleem ik ben bijna weg hier.

Dus daar zijn we druk mee bezig geweest met alle frustraties en dergelijke. Ik zou vandaag ook een een op een gesprekje hebben met Hannah maar omdat ze mijn lekker op gangway liet staan ging dat niet door, he wat naar nou. Iedereen had overigens een een op een gesprekje meet haar.
Ik had later ook de eer om alle producten bij elkaar op te tellen en een nieuw blad te maken. Nou op zich ind ik dat niet erg maar soms is het wel dat je denk; my god snap er niks meer van. Of dan vraag je jezeelf af wat het handigste is en dan blijf je daar weer vijf minuten over na denken. Ik heb vandaag niet heel veel gedaan omdat ik ook naar de gangway moest, maar ik zal het morgen wel af moeten maken!

Morgen Dubai!! Ik kan er alleen niet uit in de ochtend (wanneer ik vrij ben) want we docken pas om 12 uur en ik moet om half 3 alweer beginnen met werken. Dus dat heeft niet zoveel zin. Ik kan in ieder geval een beetje uitslapen :P

Love you xxx

  • 14 April 2015 - 19:52

    Jill:

    Oh spannend, een gesprek met haar. Is het een functionerings- of beoordelingsgesprek? Wel fijn als je ook kan aangeven wat jij nodig hebt om goed je werk te kunnen doen.. Maar daar zal ze vast niet om vragen..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 112702

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: