Lief klantje - Reisverslag uit Masqat, Oman van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Lief klantje - Reisverslag uit Masqat, Oman van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Lief klantje

Blijf op de hoogte en volg Fleur

13 April 2015 | Oman, Masqat

Heey schatjes

Vandaag een rustige dag.

Of naja, ik ben eigenlijk wel lekker bezig geweest. Ik had in de ochtend twee kleurklantjes. Wat ik eigenlijk op dit moment niet heel leuk vind gezien het feit dat we amper kleuren hebben. Maar ik ben er goed doorheen gekomen. Geen blauwe gevallen meer :P Beide klantjes weer tervreden de deur uit, altijd prettig. Vervolgens hadden we de haarshow. Mijn god ik weet niet wat er aan de hand is. Maar de haar show lijkt meer en meer dood te zijn. Het is verschrikkelijk. Er komt niks uit die klanten. Man man man. Agh ik heb het geprobeerd maar ja jammer dan.
Na mijn lunch had ik een klantje en ik had er eigenlijk geen zin in. Maar aaaaahh wat was dit een schat van een mens. Die kan je niet niet aardig vinden! Zooo lief!! Hele gesprekken. Ze was drie weken in Dubai want haar zoon woont daar. Hij heeft geloof ik een eigen bedrijf in arico's (of hij is in ieder geval manager) en die airco's heb je wel nodig in Dubai. En hij is getrouwd met een Philipijnse vrouw. Ze hebben alletwee twee kinderen van een andere partner. En zijn vrouw zorgde zo goed voor haar. En als zee straks weer terug komt in Soutampton gaat ze in september naar Wenen. Dus ik vertellen dat ze naar het Opera huis moet gaan en naar Schonbrug. Vond ze helemaal fantastisch dat ik die informatie aan der gaf. Zoooo lief!!! Ahhhh! Als ik er aan denk!! Zoo schatiig!

De rest van de dag had ik verde rniks. Want mijn afspraak met een crew member was gecanceld. Dus ik mocht op promotion naar de pool waar ik eindigde mmet een passagier bij de pingpong tafel. Ik zie ze altijd spelen en ik heb ook wat regeltjes geleerd. En nu was het mijn beurd. En ik was aardig goed :P Ik stond 9-6 voor. En toen werd ik gehaald omdat er een klant was. Maar het was wel erg leuk ;)

Uiteindelijk was mijn crew member er toch. Ik snapte er niks van en zij ook niet. Goed ik had genoeg tijd dus we gingen gewoon der haar doen. Ik vind haar haar doen eigenlijk niet zo leuk. Omdat het elke keer mis gaat. Maar dit keer is ze er voor het laatst (YES). Ik heb overigens niks tegen haar ik heb iets tegen haar haar. Maar het is me gewoon gelukt vandaag Ik dacht echt dat ik het weer zou verpesten, maar het is gewoon gelukt. Driemaal is scheepsrecht. Het is maar weer gebleken :P

We mochten om 7 uur gebruik maken van de gym. Helaas niet van de hydropool. Dus ik bleef lekker achter de receptie zitten, ik ben allergisch voor de gym was mijn excuus. Niemand die het geloofde maar k mocht lekker blijven zitten. Overigens nog slecht nieuws. Het contract van mijn manager is weer verlengd. Whiehoe. Ze blijft nu tot 30 mei.... Andere woorden ik moet er maar het beste van maken. Ik heb waarschijnlijk maar een cruise met de nieuwe manager als er een nieuwe manager komt :P

Nog drie dagen werken en dan weer even vrij!!!

Love you xxx

  • 14 April 2015 - 20:11

    Jill:

    Heerlijk dat er na als die zure appels ook een keer zo'n lief mens op je kappersstoel zit. Hopelijk komt ze vaker. Haha, lekker pingpongen onder werktijd xD
    He balen.. dan had die persoon het dus toch goed gehoord.. 30 mei.. okay, dat is nu nog een kleine zes weken. Moet lukken meis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oman, Masqat

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 111866

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: