7 Maanden! - Reisverslag uit Masqat, Oman van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu 7 Maanden! - Reisverslag uit Masqat, Oman van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

7 Maanden!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

13 April 2015 | Oman, Masqat


Heey liefjes

Weer een formal dag.

ENNN Ik ben nu 7 maanden op het schip! Ben er bijna!!! Het is wel erg hoor want ik ben onwijs aan het aftellen. En dat moet je eigenlijk niet doen want dan duurt het alleen nog maar langer.. Dus eigenlijk moet ik er gewoon mee stoppen maar ik wil stiekem wel graag naar huis dus dan blijf je toch aftellen!

Vandaag was echt heel erg!! Voor een formal night was het echt bizar rustig. Zels Patrick die al eerste geboekt word was niet druk. Ik moet daar weer aan gaan wennen, want dat gaat straks met die andere cruises ook gebeuren. Want dan komt niemand meer om der haar te kleuren of te knippen. Dan komen ze alleen nog maar om het te laten fohnen voor de formal nights. En ik zeg het je eerlijk ben het fohnen redelijk zat :O. En het idee dat ik dat straks alleen nog maar moet gaan doen,,, word er al moe van :P

Vandaag was er een feestje. Voor de verandering. We hebben echt heel weinig feestjes gehad deze world cruise. Het thema was pirates. Op zich wel toepasselijk nu we in een pirates zone aan het varen zijn. Maar ik had er natuurlijk geen outfit voor. Dus maar wat geinprofisseerd. Ik was overigens niet de enige die niks bijzonders aan had dus dat was wel fijn! Het was verder een leuk feestje. De helft van de spa was er niet misschien dat het daarom leuk was. Ik heb in ieder geval een leuke avond gehad en dat is het belangrijkste! Heerlijk ook een beetje mensen zitten kijken, ik hou der van ;)

Morgen zijn we in Aqaba en wie moet er werken... Ik. Agh niks aan te doen. Denk wel dat het heel stil word op het schip.

Love you xxx

  • 14 April 2015 - 20:12

    Jill:

    Als je thuis bent, mag je mijn haar ook wel een keer fohnen.... xD Haha, nee hoor, ik durf het je niet eens te vragen na al die fohne klanten die je hebt.
    Fijn dat je de dag leuk hebt afgesloten met het feestje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oman, Masqat

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 111857

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: