Suez - Reisverslag uit Suez, Egypte van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Suez - Reisverslag uit Suez, Egypte van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Suez

Blijf op de hoogte en volg Fleur

20 April 2015 | Egypte, Suez

Helowww guys!!

Hoe is het met jullie?

Vandaag door het Suez kanaal. Dit is een soort van te vergelijken met de panama kanaal alleen minder spannend. Nu denk ik dat de meningen daar over verdeeld zijn. Ik was in ieder geval lekker de ochtend vrij. Rond een uurtje of tien liep ik maar naar boven om te ontbijten. Zijn we nog niet eens in het kanaal :P Mensen waren om 6 uur opgestaan, omdat de Captin had gezegd dat we waarschijnlijk rond 6 uur zouden gaan varen. Aaaww is eigenlijk wel zielig. We lachen met tig andere boten te wachten tot we er doorheen mochten. Het schijnt, of het is eigenlijk zo, dat het schip 109 pond per persoon moet betalen om door het Suez te mogen varen. Dat verklaard waarom er zoveel geweersmannetjes staan. Want dat moet beschermt worden natuurlijk :P

Ik was niet heel erg geinteresseert in de Suez en ben weer terug gegaan naar mijn cabin. Wasje gehaald en een beetje zitten relaxen. Je hebt dan wel weer zo'n rot timing. Want je hebt niet genoeg tijd om een film te kijken, maar je hebt teveel tijd om niks te doen. Heel irritant. En dat gebeurd hier op het schip zeer regelmatig :P Owh ik heb nog even zitten tellen en kijken. Ik heb straks voor Valetta 23 dagen gehad en ben ik maar 1 dag het schip af geweest. In 23 dagen 1 keer het schip af!! OMG ik snap wel waarom ik me zo voel. Ik moet er echt even af :P

Verder was het wel een relaxte dag. Paar klantjes niet heel veel. Maar het was wel leuk om naar buiten te kijken. In dat opzicht vond ik het leuker dan de panama kanaal. Dus ik ben er nog niet over uit welke nu eigenlijk beter is. Als we de locks konden combineren met het uitzicht van de Suez dan was het top geweest. Agh je kan niet alles hebben he ;)

Vandaag zou ook eigenlijk het grote feest zijn. The end of the world cruise party!!! Maar omdat alles zo mega uit liep met het Suez kanaal is het verplaatst naar morgen. Gelukkig, want A ik was heel moe en B is het morgen een formal night. Dus doe maar lekker morgen. Kan ik brak zijn wanneer we weer in port liggen :P

Dus geen party vandaag. Morgen weer een formal night. Een van de laatste nu. Het begint wel op te schieten. Gelukkig :P

Love you xxx

  • 25 April 2015 - 13:17

    Jill:

    Ah Suez kanaal heb je ook weer gezien. Ik ken het alleen van mijn topo toetsen uit groep 8, maar jij kan zeggen dat je er doorheen gevaren bent. Verder niet zoveel boeiends, maar dat is soms ook wel lekker. Je bent zo gewend hard te werken, dat je niet eens meer kan genieten van niks doen ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Egypte, Suez

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 111918

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: