Valletta - Reisverslag uit Valletta, Malta van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Valletta - Reisverslag uit Valletta, Malta van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Valletta

Blijf op de hoogte en volg Fleur

20 April 2015 | Malta, Valletta

Heey liefjes

Vandaag zijn we in Valetta!!

Mijn vrije dag!! Ik mag na een hele lange tijd weer het schip af!!!!! Ik begon mijn dag rustig. Ik wilde heel graag even alleen het schip af. Wat tijd voor mezelf. Even geen rekening houden met andere en mijn eigen ding doen. Ik wilde toch gaan shoppen en daar heb ik niemand bij nodig ;). Ik begon mijn dag wel een beetje anders. Ik begon met een hot stones massage!!! OMG dat is hemels!!!!! Daar kan ik elke dag wel mee beginnen!!! Whiehoe!! Dus ik had een massage van mijn kamergenoot. Ze had in de ochtend aan onze manager vertelt dat ze gaat stoppen. Dus ze gaat er in Southampton af. Ze wilde er eigenlijk in Belgie eraf maar dat gaan waarschijnlijk niet lukken. Dus daar hebben we nog even over zitten kletsen.

Lei Lei wilde ook stoppen. Dus die heeft het gisteravond al verteld, dus we krijgen weer twee nieuwe mensen op het schip. Ik krijg ook weer een nieuwe kamergenoot.... Dat vind ik niet zo leuk.. Maar ja went ook wel weer. En als ze niet leuk is jammer dan. Ik hoef toch maar 1,5 maand ongeveer.

Na mijn massage snel onder de douche en hup het schip af. En wat was het weer lekker!!! Oooeehzoo lekker. Ik laadde weer helemaal op. Vitamine D, zon, frisse lucht, gewone grond onder mijn voeten. Heerlijk!! Ik heb eerst alle winkels afgelopen en heb helemaal niks kunnen vinden :( Agh het spaart weer geld :P

Ik ben daarna weer richting het schip gegaan. Want vlak voor het schip zijn heel veel restaurantjes en ik had de laatste keer al ergens gezeten. Dus ik dacht, misschien werkt mijn wifi code nog wel. Dat deed het inderdaad. Lekker op wifi gezeten. alles updaten, muziek downloaden en toen zag ik het! Ik kan bellen op whatsapp!!!! Toen werd ik helemaal enthausiast dus hup zo snel mogelijk iemand bellen. Dus ik heb lekker zitten kletsen met mijn mama. Af en toe vielen we weer weg, maar het was toch wel leuk om elkaar zo weer te spreken.

Toen al mijn batterijen bijna op waren en het schip ook weer bijna weg vaarde ben ik weer het schip op gegaan. De rest van de dag heb ik lekker rustig aan gedaan. Wat dingetjes geregeld voor een klant. Dus ben toch nog een beetje productief bezig geweest. Ik had wel mega hoofdpijn gekregen. Dus wat medicijnen in genomen en toen lekker gaan slapen!

Nu weer twee zeedagen voordat ik weer vrij ben!

Love you xxx

  • 25 April 2015 - 13:27

    Jill:

    Heeerlijk! Een héle dag vrij! En dan ook nog op die manier beginnen. Zo'n hot stone massage lijkt me ook echt super lekker. Jammer dat je niet geslaagd bent, maar inderdaad: scheelt weer geld xD
    Er gaat een hele nieuwe wereld voor je open he, met dat whatsapp! Nou de komende twee weken heb ik vakantie, dus als je nog een mogelijkheid hebt om te bellen, hoor ik het wel!
    Hopelijk voelde je je de volgende dag weer een beetje beter. Rustig aan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 113294

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: