Paars haar??? - Reisverslag uit Valletta, Malta van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Paars haar??? - Reisverslag uit Valletta, Malta van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Paars haar???

Blijf op de hoogte en volg Fleur

20 April 2015 | Malta, Valletta

Heey liefjes

Vandaag was een rustige dag.

Ik had wel 1 klant in het begin. Ik eindigde met twee geloof ik. Dus echt ruk was het niet. Ik heb dan ook lekker op promotie gestaan. Owh vergeet ik nog te vertellen. We hadden weer een fantastische meeting... Maar dit keer ging het wel een beetje anders. Want vandaag ging Denise tegen Hannah in. En dat kon ze niet zo goed hebben. Ik dacht echt;; oooohhhhh. Maar alles ging goed. Naja goed. Hannah begon een beetje te schreeuwen tegen haar en klonk alsof ze bijna moest huilen. Volgens mij is ze niet gewend dat iemand tegen haar in gaat. Dus dat we weer grappig, achteraf. Daarna veranderde ze haar toen en sloeg de meeting echt totaal de andere kant op. In plaats van dat we zoveel moesten omzetten was alles wat we deden vandaag goed. Oke naja prima :P

Dus dat was een beetje raar. Daarna is er eigenlijk niet zoveel gebeurd. We hebben de seminars doorgenomen voor volgende cruise. Of naja half eigenlijk want we moeten nog steeds veel doornemen. Hannah wilt met een power point werken en die heeft ze nog niet dus die moeten we nog zien. En zo kunnen we dan onze hairshow in elkaar zetten. Ik mag als lucky one de host spelen. Vind ik niet heel erg want dat doe ik eigenlijk altijd wel. Maar als dit er straks goed in zit en goed verloopt kan er niet heel veel mis gaan ;)

Ik had daarna weer mijn favoriete klantje,,, not. Haar haar dekt nooit... En je begrijpt natuurlijk wel dat nu ook haar kleur op was, dus we moesten nog meet improviseren dan normaal. Nu werd het dus een beetje paars.... Ik heb straks wel alles gehad; blauw, paars wat is het straks? Dus ik moest weer iets oplossen zonder dat mevrouw het mocht weten. Dat was dus wel redelijk gelukt. Maar wederom niet overal gedekt. Maar goed ze komt lekker niet meer terug naar mij dus dat is lekker :P Opgeruimd staat netjes.

Naja de rest van de dag dus lekker op promotie gedaan wat opzich nog wel leuk was. Je moet het gewoon leuk voor jezelf maken. Ik deed dat vandaag door te zingen en te dansen. Was maar goed dat mijn manager niet langs kwam lopen anders had ik wel een beetje een probleem denk ik. Maar het was erg grappig. Toen stonden we opeens met zijn zessen beneden toen dacht ik ga maar omhoog voor de zekerheid.

S avonds hadden we een training. Een producten training maar wel op een leuke manier. Het was een soort van quiz. Uiteindelijk hadden wij (mijn groep) verloren en moesten we drie rondjes om het dek. Nou daar hebben we anderhalf van gemaakt :P Maar was wel grappig. Iedereen super fanatiek :P

Verder heb ik niet zoveel gedaan in de avond. Lekker gedoucht en richting bed. Weer een uur achteruit dus ik loop weer achter op jullie straks. Weer terug in het normale ritme en tijdzone. Het is echt wel raar eigenlijk om weer qua tijd gelijk te lopen met jullie. Dat is lang geleden dat dat zo was :P

Morgen in Lissabon lekker een ochtendje vrij. Eens kijken of ik daar wel kan shoppen :P

Love you xxx

  • 25 April 2015 - 13:34

    Jill:

    Heb je nog in de reflectie geschreven wat je van het je manager vindt? Ik ben blij dat er eens een keer iemand tegen haar in ging. Jullie zouden dat allemaal moeten doen. Als één z'n mond open trekt, moet de rest volgen. Samen sta je sterk.
    Ohhh mijn god! Kijk je in de spiegel: is je haar paars!!! STRESSEN!! Gelukkig heb je het goed opgelost. Joh, ik denk dat het haar niet eens opvalt dat niet alles gedekt is. Je hebt geen tip gehad, of wel? ;)
    Krijgen jullie in Southhampton nu wel nieuwe verf? Zo kan je natuurlijk niet werken.
    Leuke manier om je kennis te testen ja! Zo blijft iedereen gemotiveerd en fanatiek!
    Jeeh, dus ik kan je gewoon appen als ik wakker ben :D Want dan ben jij dus ook wakker! Ideaal! Have fun in Lisboa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 112635

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: