Normale dag - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Normale dag - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Normale dag

Blijf op de hoogte en volg Fleur

03 Mei 2015 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Heey guys

Vandaag weer formal.

Een van de vier. Het was echt totaaaal niet druk. Ik heb in totaal vier klanten gedaan. Nou echt om je dood te schamen. En dat ligt dan nog niet eens aan ons. De mensen willen hun haar gewoon niet gedaan hebben. Naja ga je toch lekker met een lelijk kapsel met de Captin op de foto :P Nee, maar het is wel jammer en lastig want we moeten het hebben van onze formal nights en als deze dan al tegen gaan vallen blijft er weinig over voor de rest van de cruise. Ik weet niet waarom maar de meeste mensen vinden de zwart/wit gala dan wel opeens heel belangrijk en daardoor komt die meestal wel vol. Heel gek.

Ik heb mijn dag dus een beetje afgewisseld met klantjes en promotie. De dag ging niet heel snel maar het was redelijk te doen. De tussendoor tranen worden ook alweer wat minder dus dat is ook een goed teken ;) De reception manager zag mij huilen op de gangway toen ik afscheid nam van mijn papa en zussen. Dus elke keer als hij mij ziet of langs komt lopen zegt ie; niet huilen he. Wat soms helpt en je aan het lachen maakt, maar soms werkt dat ook echt totaaaaaal niet :P Up's en down's dat is het schipleven ;) Ik sla me er doorheen! Nog even volhouden!

'S avonds is er verder niet zoveel boeiends gebeurd. Heb ik al vertelt dat we een party gaan hosten. Nou dat word leuk :P Anyway het thema is zwart en wit. Dus hopelijk komt het er een beetje leuk uit te zien ;)

Ik ga weer gauw door naar de volgende dag want begin weer heerlijk uit mijn nek te kletsen :P

Love you xxx

  • 07 Mei 2015 - 10:10

    Jill:

    Soms is het moeilijk om iets te bedenken voor in de reactie ;) Dit is zo'n dag.. Haha! Gauw door naar de volgende

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 112675

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: