Partyyyy - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Partyyyy - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Partyyyy

Blijf op de hoogte en volg Fleur

03 Mei 2015 | Spanje, Cádiz

Heey liefjes

Vandaag de laatste zeedag voor we een heleboel port dagen hebben.

Jeeeeeh!! Ik hou van port dagen. Ook als ik niet vrij ben. Want dan is de duivel niet in de spa en is het allemaal niet zo strikt als normaal. Vandaag was dan wel nog een zeedag. Even volhouden. Het was weer erg rustig vandaag. Dus weer redelijk veel op promotie gestaan. Ik was wel redelijk vrolijk dus vond het allemaal niet zo erg.

Tot mijn bruidje terug kwam. Die beweerde dat haar haar bruin was geworden en dus verbrand van de stijltang en dat haar scalp brandde. Oke naja van die scalp kan ik niet zoveel aan doen. Bruin was het haar zeker niet het was nog eerder groen dan dat het ruin was. Maar goed altijd met de klant mee gaan. En ze was bang dat ze haar krullen niet meer terug zou krijgen. Dus wat zouden we doen. Ik zou het gaan wassen en dan bewijzen dat de krullen terug komen en het bruine er ook uit zal gaan omdat het waarschijnlijk gewoon producten was. Dat gedaan in de middag. Uiteindelijk niet gewassen met shampoo vanwege de scalp maar gewoon met water.
Toen kwam het meeste 'bruine' er al uit en de krullen waren ook terug. Maar toch vond mijn manager het nodig om mijn behandeling te voiden. Volgens mij heeft de klant zelf niet eens gebeld of er naar gevraagd. Maar het gebeurde wel. Nou toen was ik natuurlijk wel weer klaar met mijn manager.

Goed dat ook weer achter de rug. Als ze maar niet nog een keer terug komt. Aan het einde van de dag hadden we een training en Lei Lei ging toen haar seminar doen. Zodat wij beter kunnen crosspromoten naar Lei Lei. Nou fantastisch. Maar toen was het party time!!!!!

Want vandaag was er een party 'joiners'. En aangezien wij ook een joiner hebben sinds 23 april moesten we daar wel heen. Ik probeerde eerst nog even mijn blogs bij te werken, maar dat lukte toch niet helemaal. En toen raakte ik aan de praat met mijn kamergenoot, de telefoon noem het allemaal maar op. Daarna deed ik iets wat niet slim was en dat was liggen op mijn bed. Want toen viel ik bijna in slaap, wilde ik eigenlijk niet meer naar het feestje en was het mega moeilijk wakker worden. Uiteindelijk heb ik mezelf van het bed gekregen. Aangekleed, opgemaakt, haar gedaan en hupsa gaan met die banaan. En wat was het leuk!!!!! Eerst stond zo'n beetje alleen de spa te dansen op de vloer. Echt super leuk! En daarna werd het weer drukker! Tot het uiteindelijk zo druk werd!! Whaajooo!! Aan de ene kant leuk aan de andere kant niet. Van die vervelende mannen/gozers. Ook veel indian gozers die dan langs je lopen en gewoon aan je kont zitten zo van 'het is druk en ik word tegen je aan geduwd, kan er niks aan doen'. Maar ondertussen weet ik wel beter. Keon werd ook een beetje lastig gevallen en die houd er helemaal niet van als mensen zomaar met haar dansen of aanraken. Dus die was ik ook aan het helpen. Vervolgens had ik er een achter me aan lopen. En toen heb ik de halve crew bar door gerend om hem te ontwijken. Iedereen keer als hij dichterbij kwam deed ik snel een stap de andere richting op. Maaaar verder was het heeel gezellig :P Nee maar dat was het echt wel!!! Ik hoop dat ons feestje ook zo leuk word!! Of leuker :P

Rond een uurtje of twee was ik weer terug in mijn cabin en ben ik lekker gaan slapen. Morgen zijn we in Messina en ik moet in de ochtend werken en dan ben ik in de avond lekker vrij!! Whiehoeee

Love you xxx

  • 07 Mei 2015 - 10:19

    Jill:

    Staat 'de duivel' niet in het spa!! HAHAHAHA!! xD Ik moest het echt even twee keer lezen, want dacht eerst dat ik het niet goed had gelezen ;p
    Ohh.. bruidje toch niet zo leuk... hihi. Eerder een brideZILLAA!!
    Ja klinkt als een leuk feestje... haha! Al die vervelende mannen, als die nou gewoon ff wegblijven.. Wel leuk dat er lekker gedanst werd, altijd fijn!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cádiz

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 112674

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: