Breakfastclub - Reisverslag uit Venetië, Italië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Breakfastclub - Reisverslag uit Venetië, Italië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Breakfastclub

Blijf op de hoogte en volg Fleur

11 Mei 2015 | Italië, Venetië

Heey guys

Vandaag weer een normale zeedag.

Vandaag ging ook de breakfastclub weer in. Weten we nog wat dat was?? Dat betekent 7 uur in de salon klaar voor de training. Het enige goede van deze breakfastclub in vergelijking met de andere is dat bij deze je na je half uur training mag ontbijten!! Dus heb je alsnog ontbijt in de Belvedere en niet in de crew mess, thank god!!

En ik mocht natuurlijk als lucky bastard weer de breakfastclub in Jippie ja jee jee jippie ja joo Zullen we het maar even van de goede kant bekijken; we leren er van Maar ik ben dan ook wel weer zo slim. Ik heb zitten tellen. En we hebben nog maar 9 zeedagen met deze duivel. 9!!!! Dat is niks. En volgens mij is er alleen breakfastclub op zeedagen. Naja die 9 keer overleef ik dan ook nog wel Ik meen het ik ga alle keren daar zitten. Misschien zelfs een op een met haar Hahaha ik zie het helemaal voor me. Agh het boeit me allemaal niet meer

Goed voor de rest gebeurde er vrij weinig vandaag. Mijn buik kwam weer opspelen.... Aaaah dat deed echt zeer vandaag. Voelde me echt niet goed. Niemand die daar om geeft ook. Maar dat maakt niet uit Ik heb ook een haar uitval Maaan niet normaal!! Ik denk dat het stress is. Steiner is niet goed voor je Geeft je stress, lelijke benen, lelijke en pijnlijke voeten, lelijke uniformen Kun je nagaan dat ik al bijna 8 maanden heb overleefd. Nou ik vind het knap van mezelf

Morgen weer een zeedag, amper klanten nog dus dat word lachen. ENNN breakfastclub

Love you xxx

  • 20 Mei 2015 - 16:26

    Jill:

    Breakfastclub, de film klinkt iets leuker dan de Breakfastclub die jullie hebben.. Gelukkig is ze bijna weg en is het ook klaar met die onzin dagen. Fucking vroeg man!!! Wel fijn dat je dan lekker uitgebreid kan ontbijten. Uit frustratie zou ik gewoon het hele buffet leegvreten!! xD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Venetië

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 112671

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: