Nieuw Schip? - Reisverslag uit Venetië, Italië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Nieuw Schip? - Reisverslag uit Venetië, Italië van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Nieuw Schip?

Blijf op de hoogte en volg Fleur

21 Mei 2015 | Italië, Venetië

Heey schatjes

Finally!!!!!!!

De laatste dag van deze cruise, ik dacht dat die nooit zou komen. Ik zo het eigenlijk niet zo druk hebben vandaag, maar ben toch nog lekker bezig geweest. Dus dat was wel lekker! Op een gegeven moment loop ik naar de receptie om mijn kaart te halen zegt Hannah; Yeah I got an email and they offer you four ships. Om het allemaal even een klein beetje duidelijker te maken. Ik moest mijn back to sea invullen. Dus dan vraag je eigenlijk al om een plek/schip voor je volgende contract. De enige reden waarom ik die invulde is omdat zij zei dat het moest. Prima ik gedaan. Het feit dat je vier schepen krijgt is best uniek. Meestal is het gewoon dat schip die datum. Dus toen mijn klantje met haar haar in de verf zat namen we zee even door. Ik had; Adonia, Ociana, Oriana en Aurora. Adonia viel voor mij al snel af want het is een klein schip en dan moest ik ook de barber zijn,,, liever niet. Goed toen was het kijken naar de route. En Aurora gaat weer een world cruise doen en dan ook naar Nieuw Zeeland, Japan, Zuid-Afrika. Dus ik heb ja gezegd tegen Aurora voor 28 Oktober.

Voor iedereen die nu een hart aanval krijgt, nee ik ga niet naar Aurora. De reden waarom ik ja heb gezegd is omdat mijn manager naast mij zat. Maar ik ga niet naar Aurora. Sowieso terug naar Steiner is niet echt een optie in mijn ogen en dan ook niet naar dat schip. So nooo worries!!! Plus ik wil thuis zijn voor kerst en oud en nieuw want dat is echt verschrikkelijk op het schip. Maar goed het was vrij uniek dat ik vier schepen kreeg en ik kan kiezen. Bijzondere ervaring zullen we me maar zeggen :P

Dat was dan ook wel weer het hoogte punt van mijn dag. Plus de volgende mededeling van mijn manager. Want omdat het schip word overgenomen door het bedrijf moeten we dus hun regels volgen. We zijn allemaal niet toegestaan in passagiers area's. Allemaal in de crew mess eten (behalve de officers die mogen naar de ocean grill). Maaaaar het mooiste komt nog. Ze wilde de spa niet open hebben op embarkation. Duuuuuuss nu zijn we morgen vrij tot 4.30!!!!! Whaaajooooo dit gebeurd maar 1 keer in je leven. Ik heb gewoon een normale dag vrij in Southampton. Ik vind de cruise nu al leuk :P We mogen ook niet promoten, geen spa tours, geen cabin drops, geen horizon, niks. Dus ben benieuwd hoe doet allemaal gaat werken. Maar ik ben in ieder geval blij met Southampton!!

Dus lekker uitslapen morgen!

Love you xxx

  • 14 Juni 2015 - 17:54

    Jill:

    Oh mijn god Fleur, wat een mooi aanbod heb je gekregen!! Ik snap heel goed waarom je nee zegt hoor, maar wel heel gaaf en een mooi compliment naar jou toe. Je kan het altijd nog overwegen :)
    Haha ja ik snap dat die drie dagen nu al lekker beginnen en dan ook geen promoten en spa tours, oftewel; alleen maar in de kapsalon??. CHILLL!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Venetië

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 112730

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: