Band night - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Band night - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Band night

Blijf op de hoogte en volg Fleur

21 Mei 2015 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Heey liefjes

Dag een van de Charter cruise.

Allemaal busniss mensen :P Geen promoties ik ben benieuwd hoe deze cruise gaat. We hadden vanmorgen al bijna onze hele target 1000 in onze kolom staan. Dus we zijn er al bijna :P Omdat we dus nergens mochten promoten konden we alleen maar in de spa staan. Wat gebeurde er toen. We stonden met z'n alle op dezelfde plek :P Lekker handig.

We hadden vandaag ook weer nieuwe muziek voor in de salon gekregen. Of naja ik geloof dat Denise haar cds heeft gekocht of meegenomen naar de spa. Anyway we hebben nu Whiteney Houston en Celine Dion. Nou ik ben helemaal happy ermee!! Dus elke ochtend; And IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII wil always looooooooooooooooooveee yooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuu :P Denise kan ook super goed zingen dus die zingt elke dag lekker mee. Vanavond is het overigens ook band night. En ze gaat optreden dus daar moeten we natuurlijk heen.

Om een uur moest de spa sluiten en gingen we met zijn alle naar de mess om te eten. En om half drie weer terug aan het werken. Toen werd het voor ons pas weer wat drukker. Alle mensen die klaar waren met alle meetings en dingen. Dus die kwamen even ontspannen. Ik heb netjes geretaild. Ik ben er erg op gebrand om mijn target te halen zodat ik extra tijd heb om in Belgie mijn familie te zien. Dus ik doe er alles aan om dat te halen :P

Om half negen sloot de spa en gingen we eten. Ik ben vervolgens in mijn bedje gekropen om een dutje te doen voordat ik naar Denise ging kijken. Ik kwam er maar met moeite weer uit :P Maar het is gelukt. Half in mijn pyjama naar de crew bar. En OMG wat was ze goed!!! Ze zong ook echt daadwerkelijk 'I will always love you' en ze blies iedereen omver!!! Alle headliners waren een beetje geschokt :P Echt super goed!!! Ze zong nog twee nummers maar die kende ik niet, maar nog steeds goed!!

Dus was toch nog eenn goede avond. Wel weer laat want lag pas om 2 uur weer in mijn bedje. Maar goed je moet er wat voor over hebben :P

Love you xxx

  • 14 Juni 2015 - 17:59

    Jill:

    Ik zie nu echt een salon voor me waar je je kont niet kan keren door alle mensen en niks meer kan doen, omdat jullie zoveel handen hebben dat alle klusjes al gedaan zijn. Volgens mij verveel je je dan rot... ;) Of je maakt er gewoon een te gek feesie van met al je collega's en met die muziek moet dat vast en zeker lukken. Lekker man, heerlijk meebléren hihi.
    Volgens mij zijn jullie werktijden wel aangepast deze cruise. Anderhalf uur lunchpauze is best chill.
    Wow, dat optreden van die Denise klinkt echt gaaf. Heb je het op film, ben echt benieuwd. Niet veel mensen kunnen "I will always love you" eruit persen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 112730

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: