Stockholm - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Stockholm - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Stockholm

Blijf op de hoogte en volg Fleur

02 Juni 2015 | Zweden, Stockholm

Heey liefjes

Vandaag in Stockholm!

Ik was hier nog nooit geweest. En ik kan je vertellen heb ook niet heel veel gezien om eerlijk te zijn. Ik ben lekker het schip af gegaan na een brakke avond :P Eigenlijk ook nog een beetje gefrustreerd van gister. Maar goed ik lekker de stad in. Wat gewinkeld en vooral wifi gescoord. Lekker zitten kletsen met iedereen. Jaa we gaan toch wel een klein beetje aftellen nu.
Rond een uurtje of drie ging ik weer terug naar de bus op naar het schip. Ruim op tijd deze keer :P tel je voor, weer te laat :P Nee dat doen we niet hoor :P. Eenmaal terug heb ik lekker een beetje zitten niksen. Wasje gedraaid. Beetje op internet gezeten. En toen was het alweer tijd om naar werk te gaan. Dus dat doen we dan maar he. Omdat het moet :P Vervolgens hadden we het nog een beetje over de party en dat niemand kwam helpen schoonmaken. Verder meer met elkaar zitten dollen dan dat het echt een serieuse avond was :P

Later in mijn kamer wilde ik gewoon wat tijd voor mezelf. Even een Fleur momentje. Dus ik had me al opgekleed in mijn pyjama en daarna ben ik mijn bedje gaan liggen/zitten, gordijntje dicht, muziek op en lekker niks doen. Wilde niet gestoord worden. Nou daar dacht mijn kamergenoot heeeeel anders over. Die doet zo in een keer mijn gordijn open. Nou toen was ik er meteen klaar mee. Ze had al mijn frustratielevel bereik, maar deze groeide alleen maar meer zo. Begint ze tegen me te praten. Dus ik heel demonstratief een oortje uit mijn oor gehaald. Even geluisterd en vervolgens weer heel demonstratief dat ding weer terug in mijn oor gestopt. Nou ze begreep de hint niet helemaal want ze kwam bij me op het bed zitten en bleef maar kletsen. So far het Fleur momentje. Gelukkig ging ze douche en heb ik weer het gordijntje dicht gedaan. Nog even zitten kletsen op de app en toen was het wel weer bed tijd voor mij ;)

Morgen is het weer een formal night. Niet dat we druk zijn maar het is een formal night :P

Love you xxx

  • 15 Juni 2015 - 19:26

    Jill:

    SWEDEN!! COOL! Jammer dat je er niet veel van hebt kunnen zien, maar ik snap dat andere dingen op zo'n moment belangrijker voor je zijn; zoals lekker kleppen met het thuisfront!
    Gezellige kamergenoot heb je ;) Heerlijk als je je straks gewoon weer in je eigen kamer kan opsluiten zonder gestoord te worden :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Stockholm

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 112580

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: