Verandering - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Verandering - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Verandering

Blijf op de hoogte en volg Fleur

02 Juni 2015 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Heey guys

Zoo dag 1 van deze cruise.

Was niet druk natuurlijk, ik had maar een klantje. maar wel een goed klantje want ze kocht zomaar van me :P Whoehoe lucky me!!! Dus dat gaat de goede kant op, nu vol houden!

We moeten wel nog wennen aan onze nieuwe manager. Want ze is totaaaaal anders dan Hannah. Gelukkig maar. Waar we bij Hannah constant op promotie stonden, wil deze manager dat niet echt. Ze kwam terug van der ontbijt geloof ik en vroeg; is iedereen op promotie ofzo. Dus Denise zegt; Ja. Nou dat vond ze maar raar :P Maar goed wij hebben dat voor 7 maanden gehad dus wij zijn nu een beetje onwennig heen en weer aan het lopen omdat we ook niet voorin bij de receptie of de lift mogen staan. Jawel 1 iemand. Dus ieder ander heeft niks te doen. Naja dan gaan we maar in de treatment rooms rondhangen. Lekker zitten, beetje kletsen.

We hadden een redelijke dag, niet heel bijzonder maar wel goed gedaan. Deze manager houdt heel erg van geld en dus is ze heel erg gedreven en was deze dag niet heel erg goed maar okay. :P Jaa je kan niet alles hebben!
Morgen onze eerste formal en tot nu toe heb ik 1 klant! Nou daar gaan we het mee redden :P

Love you xxx

  • 15 Juni 2015 - 19:39

    Jill:

    Yess.. another sale! Goed gedaan!
    Super grappig dat je nieuwe manager promotie helemaal niks vind.. Jammer dat ze nu pas aan boord komt. Had je de afgelopen maanden een hoop saaie uren minder kunnen opleveren. Wel gezellig dat jullie nu lekker kunnen kletsen in de treatment rooms. Dat is makkelijk geld verdienen ;)
    Succes met de retail dan als deze manager zo van geld houdt :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 112584

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: