Neon party! - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Neon party! - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Neon party!

Blijf op de hoogte en volg Fleur

09 Juni 2015 | Spanje, Cádiz

Heey liefjes

Weer een nieuwe zeedag.

Het is alweer een tijdje geleden dat deze dag plaats vond dus het spijt me als ik me niet meer alles herinner of dingetjes vergeet :P Het was vandaag geloof ik ook wel weer een redelijke goede dag. Het was een normale zeedag en dus niet zo druk. Maar vandaag was wel ons feestje. Dus omdat het niet heel erg druk was werd er hier en daar wat aan het feestje gedaan.
Ik heb volgens mij wat geretaild vandaag maar niet zo bijzonder als gister. Maar je moet een gegeven paard niet in de bek kijken.. Hoewel gegegven?? Hahah.

Toen de dag redelijk om was was het tijd voor de echt decoratie. We hadden wat sheets uit de kast gehaald, die zijn toch allemaal lelijk met olie vlekken erop :P Dus wij naar beneden gegaan en gekleurde verf gehaald. Want ons feestje van kleur/neon!! Whoehoe!!!

Wij verf halen en toen gingen we allemaal handafdrukken maken!! Zooo leuk net kinderen :P Alleen het nadeel was dat wij van die mooie witte uniformen hebben. En dan met dat verf. Niet echt een goede comboo. Ik ben er redelijk goed vanaf gekomen. Of naja mijn uniform ik zat wel een beetje onder het groen eigenlijk :P

Na het decoreren was het tijd voor een douche en klaar maken voor het feestje. Kirsty kwam mij halen waardoor ik uiteindelijk een beetje opschoot :P Toen kwamen we in de crew bar ruim na 12en.. geen hond. Niemand aan het dansen. Deze feestjes beginnen ook steeds later hoor!! Goed Kirsty en ik begonnen lekker te dansen. De dj was echt verschrikkelijk!!! Toen kwam Dom. Mijn reddende engel!!! Aaawh en wat speelde hij goed!! Ik zat er helemaal in. Allemaal leuke nummers. Zooo lekker. Iedereen dansen en zweten :O OOwwh wat was het warm!!!! Maar super leuk!! Totdat Jay het weer over moest nemen. Of naja.. Het bleek dat Jay Dom uit het dj hok had gestuurd en buitengesloten ofzo. Nou echt een idioot. Ik was er dus wel klaar mee en ben naar mijn cabin gegaan. We hadden de schoonmaak uitbesteed. Dus dat was wel lekker, kon ik gewoon lekker gaan!

Dus ik nog met mijn goede humeur van Dom naar mijn cabin gelopen. Morgen zijn we in Messina, lekker een ochtendje vrij.

Love you xxx

  • 15 Juni 2015 - 20:49

    Jilll:

    Leuk man al die themafeestjes! Eerst een swap party, toen een pyjamaparty en nu een neon party! Hoe komen jullie er toch allemaal op! Lachen om lekker te kliederboelen met z'n allen: wel gedurfd met jullie witte uniforms ;)
    SUPER GOED dat jullie het schoonmaken lekker aan de rest hebben overgelaten. De vorige keer zijn zij hem ook gepeerd, dus good for you!! Jammer van die DJ Jay... Maar ach, je kan niet alles hebben ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cádiz

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 359
Totaal aantal bezoekers 112730

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: