Slaap??? - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu Slaap??? - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van Fleur Bastiaansen - WaarBenJij.nu

Slaap???

Blijf op de hoogte en volg Fleur

09 Juni 2015 | Griekenland, Kérkyra

Heey schatjes

Vandaag weer een port dag en ik mag werken!

Whoehoe lucky me. En natuurlijk is het totaal niet druk. Vandaag zou er officieel een headoffice persoon komen. Maar omdat twee port dagen zijn omgewisseld ging dat niet door, he wat jammer :P Dus daar zijn we ook weer mooi van af gekomen ;)

Nou de rest van de dag heb ik wel een beetje uit mijn neus zitten eten geloof ik. Niet veel boeiends gedaan. En er is ook niet iets boeiends gebeurd. Dus deze dag is heel simpel aan mij voorbij gegaan. Beetje gezeten, beetje gehangen, beetje verveeld. Niet dat dat de dag veel beter maakt want dat doet het niet. Maar het was wel even beter dan gisteren mijn hemel!
In de avond is er verder ook niet zoveel gebeurd dus het was eigenlijk een hele saaie boring dag :P

Gauw op naar morgen!

Love you xxx

  • 15 Juni 2015 - 20:55

    Jill:

    Ja... en wat moet ik hier nou op zeggen xD Vond toch dat ik de traditie erin moest houden om op elke blog te reageren (stalker ;P), maar ga gauw door naar het volgende blog :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Kérkyra

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

My Final Blog

16 Juni 2015

Afscheid nemen

16 Juni 2015

Mijn officiele laatste formal night

16 Juni 2015

Laatste portdag

16 Juni 2015

Philipinos Independence day
Fleur

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 112730

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: